به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سنندج افزود: کمک هایی که به نیازمندان جامعه می شود باید در قالب توانمندسازی آنان و همچنین استفاده از توانایی و استعداد این افراد در ایجاد کار و تولید باشد.
وی با بیان اینکه اصل کار، اشتغال، مفید و موثر بودن در جامعه مبنای اسلام است گفت: اگر این فرهنگ در جامعه حاکم شود بسیاری از مسائل و مشکلات موجود رفع شده و یا حداقل کاهش پیدا خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبری با عنوان' اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' افزود: همه ما باید بر اساس این شعار حرکت کرده و در راستای تولید و اشتغال برای آحاد مختلف جامعه بخصوص قشر محروم و نیازمند گام برداریم.
وی با تاکید بر اولویت بندی در زمینه کمک به نیازمندان و محرومان جامعه اظهار کرد: باید زمینه لازم برای فعالیت افرادی که توانمند بوده و توانایی کار دارند فراهم شده و از استعدادهای آنان در جهت کار و تولید بهره گرفته شود.
آیت الله حسینی شاهرودی با تاکید بر تغییر نگاه جامعه به اشتغال و تولید گفت: اگر نگاه به این 2 مقوله در جامعه تغییر پیدا کرده و به جای افزایش ثروت به فکر ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باشیم بسیاری از مشکلات رفع می شود.
وی تاکید کرد: در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه باید به ظرفیت‌های موجود در هر منطقه توجه شده و موانع پیش رو برداشته شود.
در ادامه این آیین از خدمات قنبر موسی نژاد مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان تقدیر و محمد رسول شیخی زاده به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی شد.
محمدرسول شیخی زاده سابقه فرمانداری شهرستان قروه و همچنین مدیر حراست دانشگاه کردستان را در کارنامه کاری خود دارد.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از خدمات و حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.