سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان استان کردستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، سومین دوره مسابقات قرآن کریم جوانان و ورزشکاران در‌ رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ یک جزء ، حفظ 10 جزء ، حفظ احادیث موضوعی ، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم برگزار شد .

در این مسابقات 120 نفر از شهرستان های تابعه استان در گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برادران و خواهران طی روز یکشنبه 27 فروردین ماه به رقابت پرداختند.

در پایان در بخش ورزشکاران ، پیمان احمدی از سنندج در ترتیل ، فواد مولودی از سنندج در تحقیق و حمید عطایی در حفظ یک جزء از سنندج ، کیوان عزیزی از کامیاران درحفظ 10 جزء، ثریا عابد سعیدی از سقز در بخش تحقیق، مهین زندی و مهدیه فرهادی در ترتیل از سنندج ، فخریه زارعی از سنندج در بخش حفظ 10 جزء و شهلا حسینی از مریوان در بخش حفظ یک جزء در جایگاه نخست قرار گرفتند.

در بخش جوانان، میلاد امانی از سنندج در بخش تحقیق و سیامک امینی پور در ترتیل از دیواندره ، محمد ادریس زارعی از سنندج در حفظ یک جزء ، پرستو کرمی در بخش ترتیل از سنندج ، افروز بیات از سنندج حفظ 10 جزء ، فوزیه پیری در بخش حفظ یک جزء از سنندج مقام اول را به خود اختصاص دادند.

در بخش کارکنان فواد بذرافکن در بخش تحقیق از سنندج ، میلاد فیضی از سنندج در ترتیل ، سمیه رحمانی در بخش ترتیل بانوان از سنندج ، نگین عبدی از دیواندره در بخش حفظ یک جزء توانستند عنوان اول را کسب کنند.

بر اساس این گزارش، سومین دوره مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان، ورزشکاران و جوانان استان کردستان با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

گفتنی است ، نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری که در مهرماه سال جاری برگزار می شود ، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.