اسحاق ابراهیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زندان، هرچند جامعه ای کوچک محسوب می شود اما جامعه ای تاثیر گذار است چراکه نقش اصلاحی و تربیتی زندان در سطح جامعه نقشی مهم و غیرقابل انکار به شمار می رود.
وی اظهار کرد: بر این اساس، کارکرد زندان در راستای سیاست های نظام و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می تواند سهم بسزایی در تحقق این منویات و شعار سال داشته باشد.
مدیرکل زندانهای کردستان در ادامه با بیان اینکه سال جاری فرصتی مغتنم برای توجه بیش از پیش به موضوع اشتغال در زندانها است گفت: ما نیز باید تلاش کنیم با توجه به برخورداری از نیروی کار مناسب که همان زندانیان موجود در زندانها است، زمینه آموزش و حرفه آموزی آنان فراهم شود.
وی همچنین استفاده صحیح از استعدادهای نهفته و توانمندی های موجود در زندانیان را یکی از راهکارهای اجرایی کردن هرچه بهتر شعار سال جاری در حوزه اشتغال در مراکز اصلاحی و تربیتی ذکر کرد.
ابراهیمی افزود: سیاست روسای زندان ها باید به گونه ای باشد که از توانمندی های زندانیان در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی و فنی استفاده شود و حتی الامکان از دعوت و بکارگیری نیروی انسانی خارج از زندان خودداری شود.
وی اظهار کرد: این اقدام علاوه بر اینکه موجب رشد اشتغال در زندان خواهد شد، هزینه ها را نیز به شکل قابل ملاحظه ای کاهش داده و اقدامی موثر در راستای تحقق شعار سال به شمار می رود.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.