به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم زارعی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی رفع مشکل معارض پروژه های عمران شهری در سنندج افزود: تمامی دستگاهها و نهادهای دولتی باید در چارچوب قانون و مقررات زمینه رفع مشکلات سطح شهر را فراهم کرده و همچنین در جهت تحقق شعار امسال که بر تولید و اشتغال تاکید دارد گام بردارند.
وی اظهار کرد: شهرداری سال گذشته زمینه حضور جذب سرمایه گذار جهت اجرای پروژه شهربازی که از نیازهای اصلی سطح شهر بود را فراهم کرد و لازم است تمامی دستگاههای مربوطه در جهت کمک به شهرداری و سرمایه گذار این پروژه اقدام کنند.
فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: ادارات باید مشکلات خود را قبل از طرح و تشکیل پرونده در مراجع قضایی با تعامل و رایزنی رفع کنند.
وی ابراز امیدواری کرد در راستای جلوگیری از توقف طرحهای عمرانی شهری تمامی دستگاهها از جمله اداره اوقاف همکاری و تعامل لازم را با شهرداری داشته باشند.
زارعی در ادامه افزود: سال گذشته شهرداری سنندج توانست با تلاش شبانه روزی چندین پروژه عمرانی نیمه تمام را به بهره برداری برساند که در رفع مشکلات ترافیکی سطح شهر تاثیر گذار بوده و رضایتمندی شهروندان را نیز از عملکرد مجموعه شهرداری در برداشت.
وی بیان کرد: عمده فعالیت ها و خدمات شهرداری ها رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین در جهت رفاه حال شهروندان اجرا می شود.
فرماندار سنندج اظهار کرد: خدمات شهرداریها در سطح شهر گسترده و متفاومت است و اجرای بهینه خدمات شهرداری نیازمند تعامل دیگر دستگاهها و نهادها است.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/ 3020
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.