به گزارش خبرنگار ایرنا، پرویز کولانی شامگاه شنبه در دیدار شهرداران شهرستان قروه با محوریت مدیریت صحیح در اجرای انتخابات افزود: شهرداری تنها خود را به اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز شهری محدود نکند، بلکه به همان اندازه نقش بسیار مهمی در بخش سیاسی از جمله انتخابات دارد.
به گفته وی ایجاد فضای پر شور و نشاط در جامعه در ایام برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری یکی از وظایف شهرداری ها است.
کولانی اظهار کرد: یکی از مسایلی که در ایام انتخابات باید مدنظر باشد توجه به رعایت حقوق شهروندی و حفظ زیباسازی شهر در کنار فراهم سازی بستر مشارکت مردم است.
وی ادامه داد: مدیریت صحیح شهری در زمان تبلیغات کاندیداها یکی از اصولی است که رعایت حقوق شهروندی را به همراه دارد.
وی افزود: از میان صاحبان مشاغل مختلف در انتخابات ثبت نام کرده اند بنابراین باید بسیار مراقب بود که به نفع یا ضرر کسی تبلیغ یا تخریب نشود، چرا که این انتخابات یک مقطع گذرا است اما بعد از انتخابات قضاوت از سوی مردم در مورد نحوه اجرای صحیح این مقوله حساس به جای می ماند و این امر در اعتماد مردم تاثیرگذار است.
کولانی گفت: هدف اصلی مجریان و مسئولان انتخابات حضور حداکثری مردم است و انتخابات در شهرستان قروه با وجود اقوام و مذاهب، انتخابات حساسی است.
کولانی افزود: با توجه به اینکه شهرستان قروه از لحاظ وحدت و یکپارچگی آبروی استان است، هدف اصلی انتخابات حضور و مشارکت مردم به ویژه همه اقوام و مذاهب است.
7345/6108
**خبرنگار: سارا صالحی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.