به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رضا طاهری پیش‌از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مددکاران کمیته امداد کردستان که به مناسبت روز مددکار برگزار شد، اظهار داشت: در رویکرد جدید کمیته امداد به حوزه مددکاری توجه بیشتری شده است و هم‌اکنون مددکاران نقش کلیدی در میان خانواده‌های تحت حمایت دارند.

وی با بیان اینکه مددکاری یکی از ارکان اصلی این نهاد است، گفت: مددکاری باهدف اثربخشی بهتر خدمات برای خانواده‌های تحت حمایت ایجاد شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: در رویکرد جدید کمیته امداد به حوزه مددکاری توجه بیشتری شده است و هم‌اکنون مددکاران نقش کلیدی در میان خانواده‌های تحت حمایت دارند.

وی با ابیان اینکه با هدف تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی، تعداد نیروهای حوزه مددکاری این نهاد افزایش ‌یافته است، گفت: هم‌اکنون 97 مددکار در کمیته امداد کردستان مشغول به خدمت‌رسانی هستند و تعداد نیروهای حوزه مددکاری افزایش یافته است.

طاهری با اشاره به نقش مددکاران این نهاد در تحقق شعار امسال افزود: سال گذشته توسط مددکاران استعداد سنجی میان خانواده‌های تحت حمایت مستعد اشتغال انجام شد و در مرحله بعد ایجاد انگیزش و تغییر نگرش مددجویان تحت حمایت باهدف ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های خودکفایی آنان انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: همه خدمات این نهاد باهدف توانمندسازی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان کردستان گفت: توجه به مناطق محروم، روستایی و مرزی، خانواده‌های ایتام و بی‌سرپرست، سالمندان و بیماران زمین‌گیر و صعب‌العلاج از اولویت‌های خدمت‌رسانی این نهاد است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616813
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.