به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر سرتیپ ابوالفضل برزگری پیش‌ از ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار و 354 شهید ارتش لشکر 28 پیاده کردستان و گروه 33 توپخانه مستقر در پادگان سنندج اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح «محبوب دل مردم، همراه مردم و برای مردم» هستند.

وی گفت: اقتدار و توانمندی ارتش و نیروهای مسلح اجازه کوچکترین تعرض را به دشمنان ایران نمی‌دهد و این مهم ‌سبب شده که قدرت‌های استکباری و مزدوران نتوانند چشم طمع و خیانتی به ملت ایران داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان تصریح کرد: در رتبه‌بندی که کشورهای آمریکا و قدرت‌های استکباری در سال 2016 از نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند ارتش کشورمان را در رتبه بیست و سوم قلمداد کردند و این نشان از اقتدار نیروهای مسلح کشور ایران است.

وی گفت: در حوزه جنگ افزارها، راکد اندازها، بالگرد و تانک‌ها هم تجهیزات ما متناسب با تهدیدات روز دشمنان است و در گروه 33 توپخانه سنندج نیز افسران ما از همین سلاح‌ها بهره‌مند هستند و در اسرع وقت پای کار می‌آورند.

امیر برزگری با اشاره به برگزاری مراسم سان و رژه ارتش در شهرستان‌های سنندج، سقز و مریوان در 29 فروردین ماه جاری و روز ارتش افزود: این مراسم ساعت 8‌ونیم صبح در چهار راه حاجی‌آباد سنندج برگزار می‌شود و از تعدادی از سلاح و ادوات نظامی که اسمارت و متحرک بوده رونمایی و به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615727
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.