مسئول واحد نمایش حوزه هنری کردستان روز پنجشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه در راستای به تصویر در آوردن نقش انقلاب در آثار و تولیدات هنری در عرصه هنرهای نمایشی و همچنین فراهم کردن شرایط لازم جهت هم اندیشی و دیدار هنرمندان این عرصه و مرور فعالیت های انجام شده دایر شده است.
شهرام میرزایی کردستانی افزود: در این نمایشگاه برای نخستین بار با مروری بر فعالیت های انجام شده از نگاه دوربین عکاسان و پوستر تلاش شده تا فعالیت های هنری هنرمندان تحت عنوان 'در صحنه' به نمایش در آورده شود.
وی در ادامه اظهار کرد: نقش انقلاب و دفاع مقدس در تولیدات مختلف هنری بعد از انقلاب بسیار مشهود است و به صورت ویژه در عرصه هنرهای نمایشی نیز تولیدات خاص و ویژه ای با الهام از این 2 اتفاق در سراسر کشور و بالطبع در استان کردستان انجام شده است.
این کارگردان و نویسنده هنرهای نمایشی در کردستان با اشاره به توانایی هنرمندان در زمینه هنرهای نمایشی افزود: زمانی می توانیم در این عرصه موفق عمل کنیم که زیر ساخت های لازم فعالیت در این راستا فراهم باشد.
وی با بیان اینکه هم اکنون در استان کردستان در زمینه زیرساخت های فعالیت در این عرصه با مشکل مواجه هستیم گفت: نبود سالن نمایش مناسب، نبود سالن تمرین، نداشتن امکانات دکور و عدم اعتبارات مناسب و مورد نیاز این هنر از مهمترین مشکلات عرصه هنرهای نمایشی استان است.
میرزایی در زمینه حمایت های واحد نمایش حوزه هنری استان ار هنرمندان نیز گفت: در چند سال اخیر آنچه که زمینه ماندن هنرمندان در عرصه نمایش استان را فراهم آورده است حمایت و دلگرمی حوزه هنری بوده است اما در این راستا نیازمند حمایت سایر حوزه ها نیز هستیم.
نمایشگاه عکس و پوستر 'تئاتر در صحنه' تا 27 فروردین جاری در پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و در 2 نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای بازدید علاقمندان است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.