به گزارش خبرنگار ایرنا، رشید قربانی روز شنبه در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش کردستان گفت: اگر هر کسی به سهم خود در راستای این شعار سال اقدام کرده و گام بردارد، بدون شک اهداف آن محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به سهم خود در راستای عملیاتی شدن اهداف شعار سال تلاش می کند، آگاهی بخشی به دانش آموزان و فرهنگیان، صرفه جویی در هزینه ها، حرکت به سمت رشته های تولیدی در هنرستان ها و برنامه ریزی لازم در حوزه های مختلف را از مهم ترین اولویت آموزش و پرورش استان در این راستا عنوان کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به اولویت های کاری آموزش و پرورش استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: با عنایت به تفویض اختیار منابع مالی و نیروی انسانی به استان ها، برنامه ریزی و مدیریت موضوع و کارسازی در این راستا یکی از برنامه های اولویت دار این نهاد در سال جاری است.
وی با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام و تکریم شان و منزلت معلمان تلاشگر، خواستار برگزاری نشست های ستاد بزرگداشت مقام معلم به منظور برنامه ریزی امور و پیش بینی برنامه های استانی این هفته شد.
قربانی در ادامه بر هم افزایی، حرکت جمعی، همکاری، همفکری و پشتیبانی امور در اجرای برنامه ها تاکید کرد و با اشاره به ضرورت رعایت ضوابط و مقررات در اعزام دانش آموزان به مسابقات استانی و کشوری و پیش بینی مراقبت های ویژه در این خصوص، جامع نگری در امور را دیگر نیاز حوزه های عمل کننده دانست.
وی ساماندهی نقل و انتقال فرهنگیان، نیروی انسانی و ساماندهی برگزاری همایش و جلسات استانی را از دیگر موارد قابل پیگیری عنوان کرد و بر کاهش میزان جلسات غیر ضروری و بهره گیری از امکانات نرم افزاری و ویدئو کنفرانس در برگزاری نشست ها تاکید کرد.
هم اکنون 275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه و 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.