به گزارش ایرنا،پرویز کولانی شامگاه دوشنبه در مراسم جشن پدران آسمانی در کانون امام خمینی(ره) قروه افزود: یکی از مسائلی که جامعه امروز با کمک خانواده شهداء به آن نیاز دارد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
به گفته وی اقتدار و عزتی که امروز هر ایرانی دارد به واسطه خون شهداء است.
وی اضافه کرد: عظمت و اقتدار امروز به حرمت خون شهداء و مدیون نظام جمهوری اسلامی است که باید قدر این نظام را دانست و در راستای ترویج فرهنگ ایثار،شهادت و جوانمردی تلاش کرد.
وی با تاکید به اینکه اگر نظام جمهوری اسلامی ایران نبود معادلات بین المللی معنا پیدا نمی کرد و هیچ معادله ای قابل حل نبود گفت: این نظام به آسانی به دست نیامده و ملت ما ملت مقتدر و عزتمند در دنیا است.
وی در بخش دیگر از صحبت های خود به مساله انتخابات اشاره کرد و گفت:دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مشارکت حداکثری مردم از ماه های قبل از برگزاری انتخابات تلاش می کنند.
به گفته کولانی مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات به معنای تثبیت، مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و پیشبرد اهداف نظام و مصالح ملی در عرصه بین المللی است.
وی افزود: شهداء و خانواده شهداء چراغ هدایتگری هستند که با تشویق و مشارکت حداکثری حضور مردم دوباره دشمنان نظام را یاس و ناامید کنند.
امام جمعه شهر قروه نیز گفت: آنچه این عالم را با تمام سختی ها لذت بخش می کند این است که شهداء همانند خورشید تابان و ماه نورانی هستند که همه تاریکی ها را روشن می کند.
حجت الاسلام حسن بابائیان افزود: شهداء خورشیدی هستند که موجب هدایت،سربلندی و عزت ملت ایران شده است و فرزندان شهداء شما این عزتمندی را به واسطه پدران به شما بخشیده شده است.
در پایان مراسم خانواده شهداء و مسئولان به غبارروبی شهداء رفتند.
7345/ 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.