به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در نود و هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی و مذهبی کردستان با اشاره به دو انتخابات پیش‌رو اظهارداشت: عده‌ای این روزها با استفاده از کلمات زیبا و نام شهدا می‌خواهند از مردم سوءاستفاده انتخاباتی کنند و باید مردم را آگاه کنیم که از احزاب و این افراد حمایت نکنند.

وی گفت: ما به عنوان کسانی که زاییده انقلاب هستیم باید باتمام وجود از انقلاب دفاع کنیم چراکه شاخص و نقشه راه برای ما حزب و گروه نیست بلکه «حفظ اصول» است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: اصول ما همان "دستاوردهای انقلاب، امام راحل، رهبری، ولایت و راه شهیدان" بوده و شاخص و معیار در این مسیر «سخنان رهبر معظم انقلاب» است که باید مسئولان و مدیران به فرمایشات معظم‌له گوش دهند.

وی گفت: کمک به مشارکت همگانی مردم در انتخابات نیاز است چرا که مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و وظیفه ماست که اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنیم.

کرمی افزود: وظیفه دیگر ما مسئولان به عنوان نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام تبیین شاخص‌های افراد صالح و اصلح برای مردم است تا بتوانند درست و آگاهانه در انتخابات حضور یابند و انتخاب کنند.

وی با بیان شاخص‌های ریاست جمهوری از زبان مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند شاخص‌های ریاست جمهوری انقلابی بودن، مقاومت در مقابل استکبار، درک کردن مردم و دور بودن از فساد و تجمل‌گرایی و پایبندی به اسلام است که باید این شاخص‌ها نیز برای مردم تبیین و تشریح شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: همه ما باید برای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام‌البیض و ایام اعتکاف، گفت: باید از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی در راستای برگزاری مراسم اعتکاف در استان استفاده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609022
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.