به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در دیدار با مدیرکل پست استان در سنندج گفت: اداره‌ کل پست استان ظرفیت خوبی برای مسائل فرهنگی و قرآنی دارد و با تعامل و همکاری این 2 اداره می‌توان از ظرفیت‌های همدیگر برای ارتقای فعالیت ها بهره برد.
حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه خدمت به مردم عبادت است و در پیشگاه خداوند متعال دارای جایگاه ارزنده‌ای است، افزود: چنانچه ما توفیق خدمتگذاری به مردم را داریم، باید قدر آن را بدانیم.
وی به ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی استان اشاره و اظهار کرد: موسسات و خانه‌های قرآنی، هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و جمعیت بانوان فرهیخته از جمله ظرفیت‌های این نهاد است که باید از آن برای پیشبرد اهداف بهره برد.
مدیرکل پست کردستان نیز در این دیدار گفت: رسالت پست خدمات‌دهی به مردم و دوایر دولتی است و در این رابطه می‌تواند خدمات نیابتی دستگاه‌ها را به مردم ارائه دهد، بگونه ای که باعث رضایتمندی مردم شود.
فریبا مرادی یادآور شد: ما در پست سعی داریم در خدمت مردم باشیم، چرا که ایجاد اعتماد و اطمینان در مردم به پست موجب روی‌آوری آنان به خدمات پستی و سرویس‌های نیابتی خواهد شد و موجب رفاه و آسایش مردم می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان این دیدار از باجه های اداره پست سنندج بازدید کرد.
** آغاز مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کردستانی
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری با شرکت 550 نفر از دانش آموزان پسر در رشته هنرهای آوایی و نمایشی در سنندج آغاز شد.
حجت الله نریمانی افزود: این مسابقات در دو بخش دختران و پسران از 19 تا 25 فروردین جاری در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار می شود.
به گفته وی بخش پسران از تاریخ 19 تا 22 فروردین و بخش دختران نیز از 22 تا 25 فروردین برگزار می شود.
**امکان پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 96-97
رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان گفت: تمامی ثبت نام شدگان آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97-96 برابر اعلام قبلی وبرنامه ریزی انجام شده می توانند وجه ثبت نام خود را به صورت الکترونیک پرداخت کنند.
منصور قاسمیان افزود: پرداخت الکترونیکی وجه ثبت نام از 16فروردین جاری آغاز شده و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 31 فروردین ادامه دارد.
وی ادامه داد: داوطلبان پس از ورود به سامانه ثبت نام به نشانی http://hamgam.medu.ir از طریق گزینه ورود کاربر و درج کد ملی و رمز ورود و انتخاب کلید پرداخت می توانند نسبت به واریز وجه و نهایی سازی ثبت نام خود، اقدام کنند.
رییس اداره سنجش آموزش و پرورش کردستان خطاب به داوطلبان گفت: سامانه فقط برای واریز وجه ثبت نام فعال بوده و ویرایش اطلاعات ثبت شده از جمله تغییر اولویت امکان پذیر نیست.
به گفته وی عدم مراجعه به سامانه در مهلت مقرر زمانی اعلامی برای واریز وجه، به منزله انصراف از ثبت نام بوده و کارت ورود به جلسه برای این دسته از داوطلبان صادر نمی شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.