به گزارش خبرنگار ایرنا منوچهر فخری شامگاه دوشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر سنندج افزود: یکی از مشکلات شهرداری وجود چندین پروژه عمرانی نیمه تمام در سطح شهر بود که باعث نارضایتی شهروندان از عملکرد شهرداری شده بود.
وی اظهار کرد: بر این اساس و با برگزاری جلسات منظم و همچنین برنامه ریزی انجام شده، وعده اتمام چندین پروژه عمرانی در سطح شهر به شهروندان داده شد و با همراهی اعضای شورای شهر و همچنین تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری توانستیم به وعده های داده شده به شهروندان عمل کنیم.
شهردار سنندج ادامه داد: اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام شامل پروژه تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج، فاز نخست بلوار 36متری کمربندی آبیدر، ساماندهی ورودی سنندج – کرمانشاه، پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی و همچنین پروژه تونل انقلاب از جمله طرحهایی بود که بهره برداری از آنها موجب رفع بخشی از مشکلات ترافیکی سطح شهر و رضایتمندی شهروندان از مجموعه شورا و شهرداری شد.
وی بیان کرد: در کنار اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه تمام، طرح های جدیدی در راستای زیباسازی سطح شهر نظیر ساماندهی ورودی شهرک پیام، ساماندهی بلوار چمران و ساماندهی بلوار پاسداران نیز در سطح شهر اجرا شد.
فخری نقش شورای شهر را در اجرای برنامه های شهرداری بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: قطعا بدون همفکری و همراهی اعضای شورای شهر رضایتمندی نسبی ایجاد شده در شهروندان از عملکرد شهرداری، حاصل نمی شد.
**مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق عامل عملکرد موفق شهرداری سنندج درسال گذشته بود
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار با بیان اینکه عملکرد شهرداری در سال گذشته بسیار موفق و مناسب بود گفت: مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق عامل اصلی موفقیت شهرداری در تحقق وعده ها و اجرای طرح های عمرانی نیمه تمام بود.
جلال شریعتی افزود: مشکلات مالی بوجود آمده برای شهرداریها باعث شده بود، روند خدمت رسانی مثبت به شهروندان با کندی پیش رود و همین امر علاوه بر نارضایتی همشهریان باعث توقف اجرای طرحها و برنامه های شهرداری و شورا شده بود.
وی با بیان اینکه سال گذشته مدیریت کارآمد و برنامه ریزی دقیق منجر به ایجاد تحول عظیمی در روند اجرای فعالیت های شهرداری شد اظهار کرد: اغاز تکمیل چند پروژه عمرانی بزرگ در سطح شهر از ابتدای سال گذشته باعث ایجاد روزنه امید در دل شهروندان شد و بسیاری از طرحهای نیمه تمام عمرانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: ساماندهی وضعیت پرداختی حقوق کارکنان یکی دیگر از مطالبات شورا از مجموعه مدیریت شهرداری بود که امسال با پرداخت بموقع حقوق وعیدی کارکنان این دغدغه شورا ی شهر نیزبرطرف شد.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و پروژه های عمرانی نیمه تمام دیگر در سطح شهر وجود دارد، ابراز امیدواری کرد، برنامه ریزی جهت تکمیل و بهره برداری از آن در سالجاری در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
شریعتی با تقدیر از فعالیت های چمشگیر و شبانه روزی شهرداری در ایام نوروز امسال گفت: نصب المان های زیبای نوروزی، نورپردازی، گل کاری و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی باعث رضایتمندی مسافران نوروزی و شهروندان از عملکرد شهرداری شد.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.