به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کردستان طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، جلال مرادی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه منصوب شد.
آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار بانه روز دوشنبه 14 فروردین در محل فرمانداری این شهر برگزار شد.
جلال مرادی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق است و یکی از کارمندان با تجربه اداره ورزش و جوانان بانه است که با توجه به سوابق درخشان وی به این سمت منصوب شد.
پیش از وی، رحمان لطفی اقدم از مرداد 93 به مدت 2 سال و نیم به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه فعالیت کرد.

** 2 قایقران سنندجی به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شدند
اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوکانادایی جوانان کشور به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا 2017 در بابلسر برگزار می شود.
رشاد وفایی و زانا ساعدی 2 قایقران کردستانی نیز از سوی کادر فنی فدراسیون به این مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شدند و تمرینات خود را به مدت 15 روز پیگیری می کنند.
اولین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوکانادایی جوانان کشور با حضور هفت قایقران تا 29 فروردین ادامه خواهد داشت.
الیاس اقلیمی سرمربی، ایمان پورعزیز مربی و فرامرز آقایی به عنوان مدیر اجرایی، اعضای کادر فنی تیم ملی کانوکانادایی جوانان در این مرحله از اردو هستند.

** آخرین اردوی آموزشی تنیس روی میز مستعدان منتخب کشور در سنندج برگزار می شود
آخرین اردوی آموزشی تنیس روی میز مستعدان منتخب کشور، تحت عنوان طرح استعدادیابی فدراسیون از روز چهارشنبه 16 فروردین در خانه پینگ پنگ سنندج برگزار می شود.
این اردوی آموزشی با حضور 22 ورزشکار و 11 مربی از استان های مختلف کشور زیر نظر فدراسیون به مدت چهار روز به میزبانی شهرستان سنندج انجام می گیرد.
پسران آینده دار رده سنی 6 تا 8 سال کشور در این مرحله از اردو حضور دارند و زیر نظر فرشید کوکبی مربی کردستانی و مسئول بخش پسران کمیته استعدادیابی فدراسیون به تمرین می پردازند.
فربد فاتح ورزشکار کردستانی با اعلام فدراسیون این اردو را همراهی می کند و با توجه به میزبانی استان تعدادی از پینگ پنگ بازان نیز بطور غیر رسمی در این اردو حضور دارند.
آخرین اردوی آموزشی مستعدان منتخب پسران کشور روزهای 16 تا 19فروردین در خانه پینگ پنگ سنندج برگزار می شود.

**کشتی گیر سریش آبادی به اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان کشور فراخوانده شد
کادر فنی فدراسیون 16 کشتی گیر آزادکار از استان های سراسر کشور را به اردوی تیم ملی فراخواند تا تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی برای حضور در رقابت های بین المللی جام فدراسیون آذربایجان انجام دهند.
هادی شرفبیانی کشتی گیر آزادکار سریش آبادی وزن 69 کیلوگرم نیز با نظر کادر فنی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور حضور خواهد یافت و جزو نفرات اصلی برای شرکت در رقابت های بین المللی آذربایجان به شمار می رود.
این اردو از روز 19 فروردین تا روز اعزام به مسابقات در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود و غلامرضا محمدی سرمربیگری اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور را بر عهده خواهد داشت.
رقابت های بین المللی جام فدراسیون آذربایجان روزهای 24 تا 27 فروردین در شهر باکو برگزار می شود.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.