سیروان غفوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارکنان این سازمان از دقایق اولیه صبح امروز در سه ورودی شهر مستقر شده و اقدام به توزیع کیسه زباله کردند.
وی گفت: برای جلوگیری از پراکندگی پسماند تولید شده در روز طبیعت و عدم آسیب به محیط زیست، شهروندان می توانند هنگام بازگشت از تفرجگاه ها زباله خود را جمع آوری کرده و در ورودی های سنندج به خودروهای مستقر حمل بازیافت شهرداری تحویل دهند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از ریختن زباله ها و پسماندها در سطح تفرجگاه ها و همچنین برای ترویج فرهنگ نگهداری از طبیعت و فضای سبز و همچنین تشویق شهروندان به حفظ و صیانت از طبیعت، این سازمان اقدامات مناسبی را صورت داده است.
مدیرعامل سازمان بازیافت و تبدیل مواد شهرداری سنندج اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهداف این سازمان بازیافت مواد از زباله با هدف کاهش آثار مخرب زیست محیطی است.
غفوری به شهروندان توصیه کرد با توجه به تولید حجم بالای زباله در روز طبیعت، با عوامل اجرایی این سازمان همکاری لازم را داشته و با پاکیزه نگه داشتن طبیعت، در جهت حفظ و صیانت از محیط زیست، گام بردارند.
آبیدر، هفت آسیاب، پارک امیریه، کانی شفا، گردنه صلوات آباد، دشت نوره، حاشیه رودخانه سو و سراب قامیش از جمله مکان هایی است که خانواده های سنندجی برای سپری کردن روز سیزده بدر انتخاب می کنند.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت دارای سه منطقه شهرداری است.
7355/ 1904
**خبرنگار: وریا کرمی/ **انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.