به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این محدودیت ها از سوی پلیس های راه، راهنمایی و رانندگی استان از ساعت هشت تا 24 امروز برای سهولت تردد مسافران و گردشگران اعمال شده است.
رئیس پلیس راه کردستان در این ارتباط گفت: 100 گروه پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس برای تردد آسان شهروندان و مسافران در محورهای بین شهری و پرترافیک استان مستقر شده اند.
سرهنگ عیسی گوهری افزود: این محدودیت از ساعت 8 صبح فردا تا 24 اعمال شده و برای جلوگیری از تصادفات و افزایش سطح ایمنی جاده‌ها تردد انواع کشنده نفتی، ماشین‌های سنگین و وانت‌هایی که اقدام به حمل مسافر در قسمت بار کنند، ممنوع است.
به گفته وی، روز طبیعت نوروز سال گذشته، 2 مورد تصادف منجر به فوت در استان داشتیم که یکی از تصادف های مربوط به راکب موتورسیکلت بود و به همین دلیل در روز طبیعت امسال محدودیت‌هایی برای عبور و مرور موتورسیکلت اعمال شده است.
رئیس پلیس راهور کردستان نیز در این ارتباط گفت: برای جلوگیری از وقوع تصادفات و تسهیل در تردد خودروها، محدودیت‌های ترافیکی در معابر شهری بسیاری از شهرهای استان همزمان با روز طبیعت اعمال شده است.
سرهنگ رمضان نادری افزود: این محدودیت در تردد همچون سال های گذشته در نقاط مختلف استان و به ویژه در سنندج اعمال می شود و محدودیت‌های ترافیکی سنندج در میادین سهرودی، لشکر، جهاد و چند مسیر دیگر به دلیل داشتن بیشترین بار ترافیکی، انجام می شود.
به گفته وی، بیشترین بار ترافیکی مربوط به هنگام بازگشت مردم از اماکن گردشگری در ساعات پایانی روز و در ورودی شهر است.
نادری از استقرار نیروهای راهنمایی رانندگی در این میادین به منظور روان‌سازی ترافیک از صبح روز 13 فروردین خبر داد و گفت: غروب همین روز، تقاطع مسیر تکیه و چمن به میدان حجاب و میدان حجاب به سمت میدان گاز یک طرفه است.
آبیدر، هفت آسیاب، پارک امیریه، کانی شفا، گردنه صلوات آباد، دشت نوره، حاشیه رودخانه سو و سراب قامیش از جمله مکان هایی است که خانواده های سنندجی برای سپری کردن روز سیزده بدر انتخاب می کنند.
3034/ 1904
** خبرنگار: حسن حسین زاده/ ** انتشار دهنده : مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.