جمشید اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این رابطه افزود: بر اساس مجوز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این آزمون میان نیروهای شهرداری ها برگزار می شود و از این طریق، مشکل چندین ساله پرسنل بلاتکلیف شهرداری ها مرتفع خواهد شد.
وی اظهار کرد: از سال گذشته دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کردستان، اقدام به بازنگری و اصلاح چارت سازمانی شهرداری ها کرده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوارهای استانداری کردستان ادامه داد: چارت سازمانی شهرداری ها از آغاز تأسیس، بدون تغییر مانده بود و بیشتر پست ها به صورت کارگری و بدون تناسب با شرح وظایف فعلی شهرداری ها بود.
وی ادامه داد: برای ساماندهی این مسئله، اقدامات مؤثری با هدف چابک سازی و متناسب سازی چارت شهرداری ها با ماموریت های شهرداری انجام شد.
وی افزود: نمودار سازمانی'تاپ چارت' شهرداری سه شهر با جمعیت بالای 100 هزار نفر استان، یعنی شهرهای سنندج، سقز و مریوان به تأئید سازمان شهرداری های کشور رسیده و هم اکنون در مرحله تهیه چارت تفصیلی قرار دارد.
اسدی اظهار کرد: چارت تفصیلی 26 شهرداری دیگر استان هم تهیه و برای تأئید به سازمان شهرداری ها ارسال شده است و پس از تأئید نهایی، آزمون سال آینده بر اساس چارت جدید برگزار می شود.
وی با تأکید بر اینکه همه شهرداری های استان بر اساس دستورالعمل ابلاغی، ملزم به ثبت مشخصات پرسنل واجد شرایط در سامانه 'کارمند ایران' هستند، ابراز امیدواری کرد، پرسنل توانمند شهرداری ها از این فرصت مناسب بهره مند شوند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوارهای استانداری کردستان گفت: با توجه به وجود قوانین و قراردادهای مختلف برای پرسنل و ضرورت ساماندهی نیروهای شهرداری، این خدمت بی نظیر دولت می تواند اثرات زیادی در ارتقای بهره وری و خدمات رسانی شهرداری ها داشته باشد و به عنوان عیدی دولت تدبیر و امید به پرسنل زحمتکش شهرداری ها تقدیم می شود.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.