به گزارش ایرنا، کوهسار قاضی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی از کارگاه آموزشی گُل سازی در روستای دزلی از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارگاه آموزشی گُل سازی ویژه دختران خانواده های تحت حمایت کمیته امداد به منظور آموزش مشاغل خانگی در راستای اشتغالزایی برگزار شد.
وی ادامه داد: این کارگاه از تاریخ هفتم اسفند به مدت 350 ساعت آموزشی برای 18 نفر از دختران خانواده های مددجوی کمیته امداد حضرت امام (ره) روستای دزلی شهرستان سروآباد برگزار شد.
رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان سروآباد اضافه کرد: در طول سال جاری افزون بر یک هزار و 20 نفر از دختران خانواده های تحت حمایت کمیته امداد در کلاس های کارگاه آموزشی گل سازی آموزش های لازم را فرا گرفتند.
وی افزود: یکی از رسالت های مهم کمیته امداد حضرت امام (ره) ایجاد اشتغالزایی برای فرزندان خانواده های تحت پوشش این نهاد مقدس در سراسر کشور به ویژه در سطح روستاها است.
قاضی زاده گفت: کمیته امداد در راستای اشتغالزایی مددجویان این نهاد و خودکفا شدن آنها اقدام به ارائه تسهیلات اشتغالزایی با کارمزد بانکی بسیار پایین کرده است.
به گفته وی از جمعیت 52 هزار نفری شهرستان سروآباد بیش از هشت هزار نفر در قالب سه هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هستند.
فرماندار شهرستان سروآباد نیز در مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی از خدمات کمیته امداد حضرت امام (ره) در جامعه در راستای اشتغالزایی مددجویان این نهاد مقدس قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان این دوره هدایای نقدی اهدا شد.
7354/1904
خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.