به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، دور برگشت مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان گروه 6 کشور شامگاه سه شنبه 24 اسفند با صعود هیأت کردستان پایان یافت.
تیم هیأت بسکتبال کردستان در این مرحله به سه پیروزی و یک شکست دست یافت و به دور دوم این مسابقات صعود کرد.
در این مسابقات 30 تیم از نقاط مختلف کشور حضور دارند و باشگاه های حاضر در 6 گروه پنج تیمی مسابقات خود را برگزار می کنند.
هیأت کردستان در این مسابقات با تیم های شیمیدر تهران، شکلی تهران، پارسیا تهران و آریا کاشان هم گروه بود و دیدارهای خود را 23 و 24 اسفند انجام داد.
بسکتبالیست های کردستانی در مقابل تیم های شکلی و پارسیا تهران و آریا کاشان به پیروزی دست یافت و در مصاف با شیمیدر تهران، مغلوب شد.
شیمیدر تهران و هیأت کردستان به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به دور برگشت مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان گروه 6 کشور راه یافتند.
از هر گروه 2 تیم به دور دوم رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان کشور صعود خواهند کرد.

** وریا غفوری به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان دعوت شد
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، 19 بازیکن منتخب فوتبال کشور را به اردوی تیم ملی بزرگسالان در تهران دعوت کرد که وریا غفوری فوتبالیست کردستانی نیز از جمله آنان است.
وریا غفوری در سال 93 با ارائه بازی های خوب در رقابت های جام ملت های آسیا و با نظرسنجی صورت گرفته به عنوان پدیده تیم ملی کشورمان در این مسابقه ها انتخاب شد.
غفوری مرداد سال 94 به عنوان بهترین مدافع چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد و لوح خود را از دستان کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک دریافت کرد.
وی در تیم های لیگ برتری پاس همدان، شهرداری تبریز، نفت تهران، سپاهان اصفهان و استقلال تهران در پست مدافع بازی کرده و حضور در چندین دوره اردوهای تیم ملی در داخل و خارج کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی /**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.