به گزارش ایرنا رقابت های فول کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در روزهای 18 و 19 اسفند در استان آذربایجان غربی و شهر بوکان برگزار شد.
در این مسابقات 375 رزمی کار از 22 استان کشور رقابت های خود را در اوزان و رده های سنی مختلف برگزار کردند و تیم فول کیک بوکسینگ استان کردستان با کسب 35 مدال رنگارنگ بر سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفتند.
مبین بهرامی، میلاد امینی پور، آسو ایازی، رامیار راست خدیو، سه روک مرادیان، فرزادمرادپور، شهرام فتحی، طیب حسنی، شهاب محمدی و آرمان رحمانی عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.
پارسا محمودی، آرام رضایی، محمد بهنام، کیان فرجی، آژوان مصطفی، پویا احمدی، آکو شاه محمدی، بهزادمحمود نژاد، سیاوش حسینی، شهرام گرمابی، متین زاهدی، یاسر مجیدی، لقمان رسولی و کیوان ابراهیمی نیز نشان نقره را بدست آوردند.
محمد محمدی بیاندره، یونس فرجی، آرش بهرامی، صلاح رازیانی، زانیار عبدالهی ریا، فیروز معروفی، مهران صالحپور، فردین سعادت، مهدی سلیم پور، محمدرحمانی و محمدابراهیم فیض پور به مدال برنز دست یافتند.
تیم استان کردستان به مربیگری سیدفاضل حسینی و رزگار کریمی و سرپرستی ادریس فرجی در این مسابقات شرکت کرد و با کسب 10 طلا، 14 نقره، 11 برنز و در مجموع با 35 مدال توانست با اقتدار سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

** ژیمناستیک کاران کردستانی در مسابقات لیگ باشگاه های کشور خوش درخشیدند
مرحله نهایی مسابقات ژیمناستیک لیگ باشگاه های کشور روز 21 اسفند به میزبانی استان البرز پایان یافت.
در این رقابتها 26 ژیمناست برتر در قالب هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی در 6 وسیله دارحلقه، خرک، بارفیکس، پارالل، پرش حلقه و حرکات زمینی با یکدیگر رقابت کردند.
در پایان مسابقات، پدرام زاهدی ورزشکار عنوان دار کردستانی در وسیله های بارفیکس و پرش خرک نشان طلا را بر گردن آویخت و در بخش قهرمان قهرمانان در جایگاه دوم قرار گرفت.
همچنین زاهدی و میلاد محمدی ژیمناستیک کاران کردستانی در قالب تیم شمال غرب کشور، مدال نقره تیمی را کسب کردند و بر سکوی دوم این رقابت ها ایستادند و کاپ اخلاق نیز به این تیم تعلق گرفت.
ورزشکاران استان های کردستان، آذربایجان غربی، اردبیل به منظور کاهش هزینه ها در قالب تیم شمال غرب کشور در این رقابت ها حضور یافتند.
فریبرز یخچالی و امید شیخ احمدی به عنوان سرپرست و مربی در این رقابت ها حضور داشتند.

** کسب سه نشان طلا و یک نقره مچ اندازان کردستانی در رقابت های کشوری
شانزدهمین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی رده های مختلف کشور در 2 بخش دست راست و چپ روز جمعه 20 اسفند در استان گلستان به پایان رسید.
علی راستگو و محمد خالد دست باز، 2 ورزشکار کردستانی در این رقابت ها به سه نشان طلا و یک نقره دست یافتند.
در رده سنی بزرگسالان، راستگو موفق شد در وزن 100- کیلوگرم بخش دست چپ و راست به ترتیب نشان طلا و نقره برای تیم کردستان به ارمغان آورد.
همچنین دست باز در وزن 90- کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود در 2 بخش دست راست و چپ توانست بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گیرد و با اقتدار نشان زرین طلای را به خود اختصاص دهد.
در این رقابت ها 275 ورزشکار از 17 استان سراسر کشور در قالب 19 تیم حضور داشتند و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
شانزدهمین دوره رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور طی روزهای 19 و 20 اسفند برگزار شد.

** اردوی تیم ملی ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در سنندج برگزار می شود
مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی باکو با حضور چهار ورزشکار کردستانی از روز 23 اسفند در سنندج آغاز می شود.
پژمان سکونتی، هیمن میرزایی و مبین زیبا لقا از کردستان، محمدحسین حاجی صادقی از اصفهان، سید سجاد موسوی از همدان، علی جلیجو از البرز، سیدامیرحسین حاجی الحسینی از کرمان، سیدجلال صالحی از چهارمحال و بختیاری، امیر موذنی از اصفهان، مصطفی مفید از مرکزی، مهرداد فیض حری از کرمانشاه، بابک جعفری از کرمانشاه و محسن گلستانی زاده از خراسان رضوی ملی پوشان حاضر در این مرحله از اردو هستند.
سجاد صادقی از کرمانشاه به عنوان مرشد و علیرضا غلامی از کردستان نیز به عنوان مربی به این اردو دعوت شده اند.
مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی پهلوانی و زورخانه ای کشور از روز 23 تا 26 اسفند در مجتمع فرهنگی ورزش شهید شکوهی سنندج برگزار می شود.
نفرات نهایی توسط شورای فنی گزینش و زیر نظر مربیان تیم ملی برای آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی (باکو 2017) آماده خواهند شد.

** درخشش ورزشکاران کردستانی در رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی کشور
رقابت های قهرمانی پاورلیفتینگ قهرمانی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان کشور با کسب سه طلا، یک نقره و سه برنز ورزشکاران کردستانی در قزوین پایان یافت.
این رقابت ها با حضور 340 ورزشکار در قالب 28 تیم از سراسر کشور به میزبانی شهرستان تاکستان استان قزوین برگزار شد و روز جمعه 20اسفند با معرفی نفرات و تیم های برتر در وزن های مختلف خاتمه یافت.
در پایان این مسابقات، در وزن 90- کیلوگرم مهدی طالبی توانست نشان نقره را کسب کند و بر سکوی دوم قرار گیرد.
همچنین محمدشیخ ویسی، میلاد مطلبی و ادیب مصلحتی به ترتیب در اوزان 56، 67 و 82 کیلوگرم مدال برنز این دوره از رقابت ها را در رده سنی بزرگسالان بدست آوردند.
در رده سنی پیشکسوتان، محمدحسین کمالی ، محسن انصاری و عبدالله دادمهر عنوان نخست را ازآن خود کردند و مدال طلا را بر گردن آویختند.

** دونده مریوانی نشان نقره رقابت های دوی فوق استقامت را کسب کرد
مسابقه دوی فوق استقامت جام رصدخانه مراغه گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی روز جمعه 20 اسفند در مراغه به پایان رسید.
این مسابقات با شرکت 396 ورزشکار در رده های سنی پیشکسوتان، بزرگسالان ونونهالان در باغ شهر مراغه برگزار شد.
در پایان این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان، طاها غفاری دونده مریوانی نشان نقره رقابت های دو 25 کیلومتر را کسب کرد.
در این رقابت ها برای پیشکسوتان مسافت 17 کیلومتری، بزرگسالان 25 کیلومتری و نونهالان نیز مسیر 5 کیلومتری تعین شده بود.

** تیم گلبال باران قروه جایگاه سوم رقابت های لیگ دسته یک کشور را بدست آورد
دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات گلبال باشگاهی لیگ دسته یک مردان، روزهای 19 تا 21 اسفند در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار شد.
تیم گلبال نابینایان باران قروه در پایان این رقابت ها، سکوی سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.
در این رقابت ها تیم های ابابصیر اصفهان، هیات خوزستان، هیات بابل، بهزیستی گلستان و باران قروه به مدت سه روز به مصاف هم رفتند.
در پایان تیم گلبال نابینایان باران قروه نماینده استان کردستان در جایگاه سوم ایستاد و تیم های هیات خوزستان و ابابصیر اصفهان به ترتیب عناوین اول و دوم را کسب کردند.
ناصر سوری، حمید شریفی، علیرضا خوشنواز، سامان یوسفی، یاسر محمدی و روح اله شهریار نسب، ترکیب تیم گلبال باران قروه را در این رقابت ها تشکیل می دادند.
عماد عبدالملکی و میثم میهمی به عنوان سرپرست و سرمربی، نماینده استان کردستان را در این مسابقات همراهی می کردند.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.