به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقه که روز جمعه در سه رده سنی با حضور 115 ورزشکار از استان های کردستان، آذربایجان شرقی و غربی و زنجان در خانه ژیمناستیک سقز آغاز شد، روز شنبه به کار خود پایان داد.
در این مسابقه، در رده سنی زیر 10 سال در حرکات زمینی بهیاد فرهمندی از کردستان نفر اول شد، نوید حقیقی و ماهان مرادی از کردستان به صورت مشترک، مقام دوم و پارسا کرمی از کردستان مقام سوم را به دست آورد.
در حرکات پرش خرک هم در این رده سنی، نیما سعیدی و اشکان نصیبی از کردستان به صورت مشترک، مقام اول را به دست آوردند، مهدی احمدپور از آذربایجان شرقی در جایگاه دوم ایستاد و احسان رحمانی از کردستان مقام سوم را به دست آورد.
در رده سنی زیر 10 سال هم در رشته پرش حلقه، ابوالفضل مرادی از زنجان اول، بهیاد فرهمندی از کردستان دوم و مبین شادمان فر از آذربایجان شرقی، احسان رحمانی و نیما سعیدی از کردستان به صورت مشترک، سوم شدند.
در رده سنی زیر 14 سال در بخش قهرمان قهرمانان، آریز محمود بیگی، کاوان نوراللهی و کیا قرآنی هر سه نفر از کردستان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی زیر 12 سال هم، محراب رستگار از آذربایجان شرقی اول، رامتین زندی از کردستان دوم و امیر بابایی از آذربایجان شرقی سوم شدند.
در این مسابقات از شهرستان سقز اشکان نصیبی مقام اول، نوید حقیقی دوم، ماهان مرادی مقام سوم این رقابت ها را به دست آوردند و در پایان به نفرهای برتر، حکم و مدال قهرمانی و جوایزی اهدا شد.
در آئین آغازین معرفی نفرهای برتر، چاله ابر خانه ژیمناستیک شهرستان سقز هم با اعتبار 300 میلیون ریال افتتاح شد.
در شهرستان سقز 14 هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب 40 هیات مشغول فعالیت هستند که 500 نفر از آنها در رشته ژیمناستیک فعالیت می کنند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/
**خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.