محمد فلاحی روز شنبه در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه خدمات رسانی به گردشگران نوروزی شهرستان بانه را مهم ارزیابی کرد و گفت: فراهم کردن زمینه سفر ایمن و آسوده برای مسافران نوروزی ضروری است.
وی افزود: با هماهنگی های ستاد اسکان شهرستان، در مجموع در نوروز امسال 2 هزار نفر در مراکز بخش خصوصی از جمله هزار تخت در هتل ها، مهمان پذیرها و سوئیت های استیجاری و هزار نفر دیگر نیز از طریق 25 مدرسه، اسکان می یابند.
وی اظهارکرد:120 اکیپ سیار بر بهداشت این اماکن نظارت کرده و 6 پارکینگ به مسافران خدمات ارائه می دهند.
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه گفت: همه دستگاه های عضو ستاد باید در راستای ارائه خدمات به گردشگران تمام امکانات خود را بکار گیرند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان نیز از مردم بانه به مردمانی نجیب و مهمان نواز یاد کرد و گفت: شهرستان بانه یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می شود.
سید محسن علوی امروز با اشاره به اینکه هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی از این شهر مرزی بازدید می کنند گفت: در راستای افزایش ظرفیت مراکز اقامتی در شهرستان بانه، اداره کل میراث فرهنگی اقدامات لازم را به عمل آورده است.
وی افزود: نوروز امسال باید با سال های گذشته متفاوت باشد و شهرستان بانه با ارائه خدمات مناسب به عنوان شهر برتر کشور مطرح شود.
او گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و صنوف خدمات رسان به گردشگران از 15 اسفند سال جاری کار خود را آغاز می کند.
7352/1904
**خبرنگار: شیوا اردلان منش/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.