به گزارش ایرنا در دور برگشت رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم راه یاب ملل سنندج روز جمعه 13 اسفند به مصاف تیم قدرتمند قشقای شیراز رفت و توانست با یک گل نماینده این شهر را شکست دهد.
نماینده استان کردستان و تیم قشقای شیراز با فشارها و به خطر انداختن دروازه های همدیگر در نیمه نخست بازی بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازی تیم راه یاب ملل سنندج در یک کار هماهنگ توانست در دقیقه ۶۳ توسط آزاده قمری دروازه قشقای شیراز را باز کند و با نتیجه یک بر صفر این تیم را از پیش رو بردارد.
نماینده کردستان در هفته پایانی این رقابت ها روز جمعه 20 اسفند خارج از خانه با همیاری شهرداری ارومیه دیدار می کند.
در این رقابت ها 12 تیم از باشگاه های کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در یگ گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.
تیم های راه یاب ملل سنندج، استقلال خوزستان، همیاری شهرداری ارومیه، خیبر خرم آباد، استقلال تهران، ارسن تهران، آینده سازان میهن نجف آباد اصفهان، قشقای شیراز، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، شهرداری بم و شهرداری سیرجان در این رقابت ها حضور دارند.
شرمین رحمتی سرپرست و مربی و پریسا بهشتی زاد به عنوان کمک مربی تیم راه یاب ملل سنندج را در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور هدایت می کنند.

** آرارات تهران در مقابل بلندقامتان ایستک کردستان زانو زد
ایستک کردستان در هفته هیجدهم دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته یک کشور شامگاه جمعه 13 اسفند، خارج از خانه تیم آرارات تهران را با نتیجه 79 بر 70 به زانو در آورد.
نماینده استان کردستان که در مرحله رفت این رقابت ها بازی را به آرارات تهران واگذار کرده بود، این بار مصمم تر و با برنامه به جدال این تیم رفت.
2 تیم در پایان کوارتر چهارم مسابقات با نتیجه 65 بر 65 مساوی به کار خود پایان دادند و این دیدار سرنوشت ساز به وقت اضافه کشیده شد.
تیم ایستک کردستان در پنج دقیقه وقت اضافه با حملات پی در پی موفق شد با نتیجه 79 بر 70 آرارات تهران را مغلوب کند و شکست دور رفت را جبران کند.
تیم ایستک کردستان با این پیروزی در جایگاه سوم قرار گرفت و در مرحله پلی آف منتظر نتیجه مابقی تیم ها خواهد ماند تا حریف دور بعدی خود را بشناسد.
کاوان قطبی، سهند خادم نامداری، متین استاد نوروزی، مهدی جعفری، رضا احمدیان، حمید شریفی، هیمن احمدی، دیلان حیدری، محمد رانین درشت، سپهر عطری برزنجه، علی دستباز، هوشیار یوسفی و حمید امینی بازیکنان تیم ایستک کردستان را تشکیل می دهند. رضا نوری، پویا بدخشان و حمید سهراب نژاد به عنوان کادر فنی نماینده استان کردستان را در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور هدایت می کنند.
7355/1904
**خبرنگار: وربا کرمی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.