قنبر موسی نژاد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از خدمات ماندگار این نهاد که با هدف توانمندی خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود بیمه‌های اجتماعی است و در این راستا 6 هزار و 180 نفر از مددجویان از طریق این نهاد، بیمه تامین اجتماعی شده اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بابیان اینکه همچنین هزار و 700 کودک مبتلابه سوءتغذیه استان از طریق این نهاد، بن سبد غذایی دریافت می‌کنند، گفت: در سال جاری بیش از 10 میلیارد ریال بن تغذیه به این کودکان پرداخت‌شده است.
وی با بیان اینکه هم اکنون حدود هفت درصد از جمعیت استان کردستان تحت پوشش حمایت های کمیته امداد هستند افزود: بیش از 24 هزار خانوار از این مددجویان زنان سرپرست خانوار، 42 هزار نفر جزو جمعیت سالمند و بیش از 6 هزار نفر جزو ایتام و محسنین هستند.
موسی نژاد با تقدیر از همراهی و همکاری اصناف و بازاریان استان کردستان در برنامه های کمیته امداد، ابراز امیدواری کرد با مشارکت هر بیشتر خیران، زمینه مساعدت و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو فراهم شود.
هم اکنون 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوده و از حمایت ها و خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.