به گزارش ایرنا، پرویز کولانی شامگاه سه شنبه در نشست با فعالان عرصه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با محوریت رعایت اصل امنیت در انتخابات افزود: مدیران فضاهای مجازی با هدف دغدغه اجتماعی در این حوزه وارد شده اند که باید با مدیریت از تخریب و نقد مغرضانه پرهیز کنند چرا که یکسری تهمت ها و افتراها از طریق فضای مجازی گسترش پیدا می کند.
به گفته وی با وجود مشکلات در جامعه باید واقعیت های جامعه را در نظر گرفت و جامعه کنونی به نگاه مثبت و واقعی نیاز دارد و به سفید مطلق یا سیاه مطلق نیازی ندارد.
کولانی از مدیران و کانال های فضاهای مجازی خواست فضای شور و نشاط را در بین مردم ایجاد کنند و این امر از طریق تخریب دیگران محقق نمی شود و هدف در فضاهای مجازی ایجاد فضای آگاهی و دانایی باشد.
وی اضافه کرد: اگر کسی علم و آگاهی از موضوعی نداشت بتواند با اعتماد به فضاهای مجازی استناد کند و این امر زمانی محقق می شود که رفتار عادلانه در فضاهای مجازی رعایت شود و تخریب دیگران صورت نگیرد.
فرماندار قروه با تاکید به اینکه باید نظارت قانونی بر رفتارهای انتخاباتی در فضای مجازی صورت می گیرد گفت: برخی از کانال ها و سایت ها فقط به دنبال تخریب، تهمت زدن و سیاه نمایی دیگران هستند و قابل اعتماد نیستند.
وی ادامه داد: نباید این راه را ادامه داد و جامعه به حد شعور و آگاهی رسیده و مردم خودشان این امر را تشخیص می دهند.
وی گروه ها و فضاهای مجازی را به عنوان بازوان و جلودار مجریان انتخابات دانست و گفت: حفظ و تقویت وحدت در جامعه از حساسیت خاصی برای مجریان انتخابات برخوردار است و اگر مذاهب یکدیگر را تخریب کنند به فتوای رهبری مزدور دشمن است و با مزدور دشمن باید همانند دشمن برخورد کرد.
کولانی از مدیران و فعالان فضای مجازی خواست در نقل قول ها دقت کنند چرا که یک کلمه اشتباه بیان شود کل جمله را تغییر می دهد و این امر باعث زیر سوال رفتن جایگاه و موقعیت خود مدیران و فعالان فضای مجازی می شود.
به گفته وی مرجع رسمی در انتخابات، ستاد انتخابات است و از اطلاعیه ها و اعلامیه های بی منبع و ایجاد شایعه در بین مردم خودداری شود.
وی اضافه کرد: با کسی که به دنبال از بین بردن وحدت شهرستان و ناامید کردن مردم باشد به شدت برخورد می کنیم.
به گفته کولانی گروه ها و کانال های فضاهای مجازی با ارائه راهکارها می توانند در توسعه شهرستان و ایجاد شور و نشاط انتخابات تاثیر بسزایی داشته باشند.
وی ادامه داد: همین امر باعث استقبال مسئولین و مردم می شود چرا که اگر رفتار منطقی، هدف توسعه و رفع مشکلات باشد باعث رغبت و جذب افراد در فضاهای مجازی می شود و با این شرایط یک انتخابات خوب و بدون حاشیه در شهرستان برگزار خواهد شد.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345/6108
**خبرنگار:سارا صالحی /** انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.