به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا نوروزی روز سه شنبه در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی کردستان در سنندج افزود: تلاش می کنیم سال آینده با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، این مهم در استان اتفاق بیفتد.
وی اظهار کرد: در صورت امکان، مکانی را برای هیات پزشکی ورزشی در سنندج احداث خواهیم کرد و در غیر این صورت، مکانی آبرومند و مناسب در اختیار این هیات قرار می دهیم.
نوروزی گفت: با توجه به دشواری دسترسی به تهران، باید امکانات خدمات به مصدومان ورزشی در مراکز استان ها ایجاد شود تا نیازی به اعزام آنها به تهران یا استان های همجوار نباشد.
وی با بیان اینکه در 10 استان کشور، مراکز فیزیوتراپی ایجاد کردیم افزود: تلاش می کنیم سال آینده نیز در ایلام و کردستان، چنین مرکزی را ایجاد کنیم تا مشکلات این حوزه مرتفع شود.
رئیس فدراسیون هیات پزشکی وررشی با بیان اینکه عدم توجه به هیات شهرستان ها، از نقاط ضعف هیات های استان ها است اضافه کرد: اگر هیات شهرستان ها به حال خود رها شود، در آمد و بیمه کاهش می یابد و نمی توان کاری از پیش برد.
به گفته نوروزی، محدودیت های ساختاری، فیزیکی و نیروی انسانی در هیات شهرستان ها وجود دارد که باید برای رفع آنها گام برداشت.
وی تعامل با هلال احمر را برای موفقیت در خدمات رسانی به ورزشکاران مهم دانست و افزود: با توجه به بالا بودن هزینه نگهداری آمبولانس، نیاز است از هلال احمر و اورژانس 115 برای پوشش مسابقات کمک گرفت.
وی با بیان اینکه بیشتر تیم های ورزشی دارای پزشک و فیزیوتراپ هستند اضافه کرد: تلاش می کنیم این خدمات را گسترش دهیم تا کمبودی نداشته باشیم.
در این مجمع بعد از اعلام برنامه ها توسط سه کاندیدا، رای گیری انجام شد و دکتر بابک قطبی با کسب 15 رای از 17 رای اخذ شده، برای چهار سال دیگر سکان ریاست هیات پزشکی ورزشی کردستان را در دست گرفت.
هیات پزشکی ورزشی استان کردستان پیش از این نیز 2 دوره چهار ساله توسط بابک قطبی اداره شده است.
7355/1904
**خبرنگار: وریا کرمی/انتشار دهنده: مسعود احمدی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.