عرفان فتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخش حمل و نقل عمومی بویژه تاکسیرانی تاثیر بسزایی در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته و اساس توسعه اقتصادی هر شهر و کشوری را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل و نقل یکی از اصلی ترین راه حل های معضل ترافیک در هر شهری به شمار می رود افزود: استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی به ویژه تاکسی در شهر سنندج با توجه به وضعیت توپوگرافی و داشتن خیابان های کم عرض در کاهش معضل ترافیک اهمیت بسزایی دارد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج، نقش آموزش رانندگان تاکسی را در تعامل با مسافران و همچنین کاهش ترافیک تاثیر گذار دانست و گفت: این سازمان در سالجاری کلاسهای آموزش در زمینه مشتری مداری، ارائه خدمات بهینه به مسافران و کلاس های آموزشی دینی و اخلاقی را برگزار کرد.
وی در ادامه به دیگر فعالیت های این سازمان در سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت همچنین تمدید 23 پروانه بهره برداری آژانس های حمل و نقل و مسافر، 250 مورد توقیف خودروهای تاکسی متخلف، 315 مورد نقل و انتقال تاکسی ها، رسیدگی به 233 مورد شکایات کتبی و چاپ و نشر کتابچه راهنمای گردشگران نیز انجام شده است.
فتحی، پیگیری نصب دستگاه هوشمند پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی، مذاکره با شرکت های دانش بنیان در خصوص چاپ کارت هوشمند رانندگان، انجام مذاکرات برای ایجاد درمانگاه خیریه جهت استفاده رانندگان تاکسی، ونوسازی خودروهای فرسوده ناوگان را از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در 9 ماهه سال جاری برشمرد.
وی اظهار امیدواری کرد: این سازمان با نظارت بر عملکرد تاکسیرانان و همچنین ایجاد تعامل و همکاری با رانندگان تاکسی بتواند در خدمات رسانی مناسب به شهروندان گام های اساسی بردارد.
شهر سنندج با حدود 500 هزار نفر جمعیت به سه ناحیه شهرداری تقسیم شده است.
7348/1904
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشار دهنده: مسعود احمدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.