به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحمد زاهدی شامگاه شنبه در بازدید از این طرح ورزشی افزود: بر اساس این قانون، به دولت الزام شده طرح های نیمه تمام ورزشی که قابل بهره برداری نیستند و قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارند به این بخش واگذار شود.
وی با اشاره به روند بازسازی این طرح ورزشی، عنوان کرد: این طرح از طرح های ورزشی موفق استان کردستان بوده که در اجرای اعمال این ماده واگذار شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان هم در حاشیه بازدید از این طرح گفت: بازسازی استخر شهید کاظمی از شهریور ماه امسال به بخش خصوصی واگذار شد.
حامد جولایی افزود: این سرمایه گذار 11 میلیارد ریال برای بازسازی این طرح هزینه کرده و علاوه بر آن یک باشگاه ورزشی آمادگی جسمانی تیراندازی هم با هزینه پنج میلیارد ریال در جنب این استخر احداث می کند.
وی اضافه کرد: عملیات احداث این استخر از سال 78 شروع شده بود و به دلیل فرسوده شدن موتورخانه و سایر تجهیزات آن، بازسازی آن به بخش خصوصی واگذار شد.
امروز استاندار کردستان همچنین با مردم روستای سوته در بخش سرشیو دیدار و از روند اجرای طرح استخر واگذار شده به بخش خصوصی و پل ماشین رو 'که وه سوار 'سقز بازدید کرد.
کارخانه آرد سازی سهند و هتل چهار ستاره کُرد از جمله طرح های افتتاح شده در این سفر بودند.
شهرستان سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/ 3020
**خبرنگار: ابراهیم محمد حسینی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان و مناطق کردنشین در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.