به گزارش خبرنگار ایرنا، در آئین بهره برداری از این طرح، فرزاد مویدی از سرمایه گذاران این طرح گفت: این کارخانه سالانه هشت هزار تُن آرد بیسکویت، کیک و کلوچه، هفت هزار تُن آرد ستاره( دو صفر) و 35 هزار تُن آرد سبوس گرفته شده از هفت تا 25 درصد تولید می کند.
وی با بیان اینکه، برای راه اندازی این کارخانه که در مساحت 13 هزار و 450 مترمربع ساخته شده، هیچ اعتبار دولتی صرف نشده است اضافه کرد: این کارخانه برای 25 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.
عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان هم از سرمایه گذار این طرح تشکر کرد و گفت: نقش بخش خصوصی در توسعه استان انکار ناپذیر و قابل تقدیر است.
محسن بیگلری، نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی و علی اکبر ورمقانی، فرماندار شهرستان سقز هم از تلاش سرمایه گذار برای راه اندازی این طرح اقتصادی و اشتغال زا تشکر کردند.
در آئین افتتاح این طرح ، محمد دره وزمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمال صالحی، مدیر غله استان کردستان حضور داشتند.
امروز استاندار کردستان همچنین با مردم روستای سوته در بخش سرشیو دیدار و از روند اجرای طرح استخر واگذار شده به بخش خصوصی و پل ماشین رو 'که وه سوار 'سقز بازدید کرد.
هتل چهار ستاره کُرد از جلمه طرح های افتتاح شده در این سفر بودند. سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/6108
**خبرنگار: ابراهیم محمد حسینی /** انتشار دهنده: امید بهمنی

** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان و مناطق کردنشین در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.