به گزارش ایرنا، پرویز کولانی روز یکشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در فرمانداری قروه افزود: ایمان به خدا، وحدت کلمه و رهبری های پیامبر گونه امام راحل در شکل گیری پیروزی انقلاب نقش اساسی داشتند.
به گفته وی وحدت کلمه و وحدت مردم یکی از پایه هایی پیروزی نظام است چرا که وقتی وحدت یکی از مولفه های مهم شکل گیری نظام است قطع به یقین در تقویت نظام در همه دوران ها وحدت یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار است.
کولانی افزود: ایمان به خداوند یکی از مهم‌ترین علل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی که در رأس امور قرار گرفت و موجب موفقیت اهداف انقلاب شد.
وی اضافه کرد: امام راحل وحدت کلمه را معنا، ایمان به خدا در دل های مردم ایجاد کرد و بعد از امام راحل، تاکید رهبر معظم انقلاب نیز ایمان به خدا و وحدت کلمه عامل پیروزی های ملی و بین المللی ایران در زمینه های مختلف بود.
کولانی با اشاره به ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم در ایام مبارک دهه فجر افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی در بعد مسائل آموزشی، عمرانی، سیاسی و فرهنگی با این همه پیشرفت و توسعه در مدت 30 تا 40 سال قابل قیاس نیست.
این مسئول گفت: راه امام و شهداء و رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در بحث اتحاد ملت و وحدت همواره مدنظر باشد و آیین هایی دهه فجر در شان نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.
فرماندار قروه اضافه کرد: مسئولان با ارائه خدمات نظام جمهوری اسلامی باید فضای امید، آرامش و نشاط را در سطح جامعه فراهم و ادارات باید به صورت محتوایی و عمقی کار کنند.
شهرستان قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج واقع شده است.
7345 / 3020
**خبرنگار:سارا صالحی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.