حسین فیروزی روز دوشنبه در بیست و چهارمین جلسه ستاد تنظیم بازار کردستان با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول های گاز LPG به عنوان سوخت خودروها، اظهار داشت: باید با کمک رسانه‌ها، هشدارهای لازم در این خصوص به مردم داده شود تا برای سود مادی حداقلی باعث گرفتاری خود و جامعه نشوند.

وی بر لزوم جلوگیری از ورود هرگونه کالای غیر استاندارد یا نزدیک به انقضای تاریخ مصرف به انبار کالاهای اساسی استان تاکید کرد و افزود: مسؤولیت دپوی هر نوع کالای غیر استاندار در انبارهای استان، با تامین کننده آن است.

فیروزی در از مدیران مرتبط خواسط ظرف ۲ هفته اطلاعات دقیق و به روز همه کالاهای اساسی موجود در انبارهای استان را به صورت محرمانه در اختیار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قرار دهند تا در زمان نیاز مورد استفاده قرار بگیرد.

معاون اقتصادی استاندار از دستگاه‌های مرتبط خواست علاوه بر ادامه نظارت‌های جدی بر بازار و ارسال اطلاعات دقیق و به روز از وضعیت بازار به دفتر استاندار و وزیر صمت، تحلیل اقتصادی متناسب با بازار استان نیز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌هایی از جمله افزایش کرایه حمل بار خودروهای گازوییلی که نظارت و کنترل قیمت‌ها در تصمیم گیری استان نیست باید از ستاد تنظیم بازار کشور کمک گرفت.

نصب سیلندر گاز مایع بر روی خودرو کاری غیر مجاز و بسیار خطرناک است که علاوه بر غیر قانونی بودن آن سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته است.

این نوع سوختگیری بدون رعایت نکات ایمنی در حاشیه شهر ها به وفور دیده می شود و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

سوختگیری با این روش غیر عقلانی تا کنون در کشور تلفات جانی و مالی بسیاری به بار آورده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.