دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت در حساب توییتری خود نوشت: «متاسفانه ۱۱هموطن مظلوم کردمان که درشادی یک زندگی جدید، گردهم آمده بودند با انفجار گازکشته، تعدادی نیزمجروح شدند. به عنوان سخنگوی دولت به هموطنان کرد وخانواده‌ آنان تسلیت می‌گویم.»‌
روز گذشته در پی آتش سوزی در یک تالار عروسی در شهر سقزکردستان متاسفانه ۱۱ نفر از هموطنان جان باختند کهشامل پنج کودک، پنج زن و یک مرد است.

به گفته حسین خوش اقبال،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان و تسلیت به خانواده جانباختگان اظهار داشت: این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن ۱۱ نفر از مدعوین، ۳۸ تن دیگر نیز مصدوم شده‌ و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.

استاندار کردستان که دیشب در پیام تسلیت خود روز جمعه را در این  استان عزای عمومی اعلام کرد، صبح امروز به منظور بررسی ابعاد و آخرین وضعیت حادثه انفجار کپسول گاز در یک تالار عروسی و دیدار با خانواده های جانباختگان و مصدومان این حادثه عازم شهرستان سقز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.