توفیق مفاخری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، خبر، عکس و کاریکاتور از بخش‌های پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کردستان است.

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و بیکاری، تهدیدها و فرصت‌های مرز، نقش امنیت در تحقق توسعه و توسعه در تحقق امنیت پایدار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استکبارستیزی و مسائل صنفی اصحاب رسانه استان از جمله موضوعات این دوره از جشنواره است.

مفاخری اضافه کرد: شعار سال (رونق تولید) و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم به عنوان بخش‌ ویژه جشنواره پنجم ابوذر در نظر گرفته شده و هر متقاضی مجاز است در ۲ بخش شرکت کرده و برای هر بخش سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

وی یادآور شد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی اول بهمن ماه ۹۷ تا ۱۵ آذر ۹۸ در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی اعم از خبرگزاری‌ها و یا پایگاه‌های خبری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

مفاخری تاکید کرد: آثار باید در قالب‌ها و موضوعات یادشده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و آثاری که در این قالب‌ها جای نگیرد وارد مرحله داوری نخواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: گستره جغرافیایی جشنواره، استانی بوده و تمام فعالان رسانه‌ای استان کردستان اعم از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری و فعالان رسانه‌ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار برتر هر بخش برای مرحله کشوری جشنواره ارسال خواهد شد، اظهار داشت: اختتامیه این دوره از جشنواره دهه سوم دی‌ماه سال‌ جاری همزمان با ایام روز قشر بسیج رسانه در سنندج برگزار می‌شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.

مفاخری افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را یا بصورت حضوری به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در سنندج، خیابان شهید بروجردی (چهار دیواری) جنب ساختمان قدیم راهنمایی و رانندگی و یا از طریق پیام‌رسان‌ها به شماره ۰۹۳۹۳۷۳۰۹۶۰ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» به همت بسیج رسانه و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: عمق‌بخشی رسانه‌ای، شناسایی رسانه‌ها و خبرنگاران فعال، کمک به پیشبرد و تحقق اهداف انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد فضای رقابتی بین فعالان رسانه‌ای و در نهایت، تجلیل از رسانه‌ها و خبرنگاران برتر در کردستان از جمله اهداف برگزاری جشنواره رسانه ابوذر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.