آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در مراسم رونمایی از تولیدات جدید کارخانه لاستیک بارز کردستان اظهار داشت: هر کسی دل در گرو ارزش‌های نظام دارد، بسیجی است و هر جا فرهنگ بسیج حاکم باشد، تحول و توسعه ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه بسیج روحیه یاور مردم بودن را با خود به یدک می‌کشد، افزود: تلاش ما این است مردم در رفاه و امنیت زندگی کنند و کسانی که شبانه روزی برای آرامش مردم کار می‌کنند باید روحیه بسیجی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب خود را بسیجی می‌داند، یادآور شد: بسیح در ۴۰ سال گذشته سیر صعودی را طی کرده و افتخار می‌کنیم که در بخش‌های مختلف روی پای خود ایستاده و توانسته‌ایم نیازهای خود را تامین کنیم.
آیت الله حسینی شاهرودی به عدم استقلال کشورمان در دوره پهلوی و وابستگی شدید به آمریکا اشاره کرد و گفت: اکنون به جایی رسیدیم که عزت و آبروی ایران اسلامی به بالاترین درجه خود رسیده و به همت نیروهایی که دلسوزانه کار کردند به فناوری‌های جدید از جمله ساخت موشک‌های نقطه زن دست یافته‌ایم.
وی بر لزوم تلاش برای صادرات تولید تاکید کرد و یادآور شد: طبق پیش بینی بانک جهانی اقتصاد ایران از سال آینده رشد خواهد یافت و در سال‌های آینده جزو ۱۰ کشور اول جهان از لحاظ اقتصادی قرار خواهیم گرفت.
در این مراسم از ۶ تولید سایز جدید لاستیک بارز کردستان رونمایی شد،  کارخانه لاستیک بارز کردستان سال ۹۶ با سرمایه‌گذاری ارزی اولیه ۹۳، ۷ میلیون یورویی و سرمایه‌گذاری ریالی ۲۴۰ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.
این واحد صنعتی روزانه ۱۳ هزار حلقه انواع تایر رادیال سواری تولید می‌کند که قرار است تا پایان امسال به ۱۷ هزار حلقه در روز افزایش یابد، در حال حاضر ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم در کارخانه لاستیک بارز کردستان مشغول به کار هستند که در آینده این تعداد به ۷۰۰ نفر نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.