حجت الاسلام مهدی شفیع خانی روز سه شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان بانه در سالن ورزشی ۹ دی افزود: از ابتدای شروع فعالیت، بسیج در همه میدان‌ها حضور داشته و مغز آماده و متفکر همه عرصه‌هاست که توطئه و دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی به نقش و حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای تامین امینت،  در بحث سازندگی،  فعالیت‌های فرهنگی، تفکر بسیجی نقش موثر خود را نشان داده و هر جا که پا به عرصه می‌گذارد موفقیت کسب می‌کند.

حجت الاسلام شفیع خانی اضافه کرد: در تاریخ نظام اسلامی هر جا دشمنان خواستند موانعی ایجاد کنند تفکر بسیجی توانست موانع را از سر راه بردارد و هر کسی در هر جایگاهی دل در گروه اسلام و انقلاب اسلامی داشته، پایبند ارزش‌های اسلامی بوده و دغدغه مستضعفین را داشته باشد، یک بسیجی است.

وی با بیان اینکه بسیجی باوری عمیق و عامل فعال بودن و پویایی جامعه اسلامی است و ضروری است از تفکر بسیجی برای بارور سازی نسل جوان جامعه اسلامی الگو بگیریم،  گفت: بیسج ۴۰ سال است که جانانه در کنار ملت ایستاده و از آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع می‌کند و نقش ویژه ای در حفظ انقلاب اسلامی داشته است.

آمریکا دشمن شماره یک ایران است

فرمانده سپاه ناحیه بانه نیز گفت: آمریکا دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران است و در همه فتنه ها نقش اول را دارد و هدف اصلیش براندازی نظام است ولی هرگز نمی‌تواند به این هدف شوم خود برسد.

سرهنگ فرهاد ولادی افزود: کشورهای غربی برای براندازی نظام اسلامی قد علم کردند و هر بار به بهانه های مختلف توطئه ای علیه نظام طراحی می‌کنند ولی همیشه به همت مردم، بسیجیان و نیروهای دلسوز نظام شکست می‌خورند.

وی اظهار داشت: در فتنه اخیر مردم آگاه و با بصیرت شهرستان بانه آگاهانه تصمیم گرفتند، امنیت و آرامش شهر را حفظ کردند که این نشان از هوشیاری آنها در مقابل توطئه‌های دشمنان دارد.

بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تشکیل شد، ۳۰ آبان تا ۶ آذر هر سال به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بانه ۱۵۸ هزار نفر جمعیت در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.