مهرداد قریب شامگاه چهارشنبه در کارگروه بیمه و تامین اجتماعی زیر مجموعه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار داشت: افرادی نیز در سال جاری بر اساس فرصت زمانی مصوب هیات وزیران (تیر تا شهریور ماه) مدارک و مستنداتی را به ستاد تسهیل استان ها ارسال کردند.
وی اضافه کرد: سیاست و رویکرد سازمان تامین اجتماعی مطرح کردن مشکلات مختلف و حل و فصل آنها براساس قانون و اختیاران قانونی است.
قریب با بیان اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب بویژه در بحث رونق تولید در چند سال اخیر تا آنجایی که بتوانیم در چارچوب مشخص مساعدت‌هایی برای رونق تولید در این جلسات مد نظر  خواهیم داشت، افزود: باید برای حل مشکلات راهکارهای مناسب ارایه دهیم.
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی کشور یادآور شد: امسال نیز مانند سال ۹۷ بازرسی های دفاتر قانونی با شرایط ویژه به صورت یک ساله انجام می‌گیرد.
وی تاکید کرد: وضعیت و مشکلات کارگاه های مشمول کمک دولت در جلسه فردا با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور مورد بررسی قرار می‌گیرند و تا جایی که امکان فراهم باشد کمک‌ها و مساعدت هایی در راستای کمک به اشتغال و تولید انجام می‌شود.  
قریب با بیان اینکه با هماهنگی وزارت صنعت و معدن و تجارت تعدادی از کارفرمایان از بخشودگی جرایم استفاده کردند، گفت: طبق شرایط اگر درخواست آنها برای بهرمندی از  ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم باشد باید در ۱۲ قسط پرداخت و اگر ۵۰ درصد بخشودگی را انتخاب کنند باید در ۳۶ قسط به طور مساوی آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.