رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر یک روزه از برخی پروژه‌های زیر ساختی در حوزه راه، آب و خط راه آهن در مناطق مختلف استان کردستان بازدید خواهد کرد.
بازدید از گردنه صلوات آباد سنندج در محور بزرگراهی سنندج - همدان، کلنگ زنی احداث و تامین ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین استان از محل اعتبارات دولتی، بازدید از قطعات در دست اجرای پروژه بزرگ راه آهن همدان - سنندج، بازدید از سد سیازاخ، بازدید از سد آزاد، استخر ذخیره، نیروگاه و سامانه انتقال آب این سد از مهمترین برنامه‌های سفر معاون رییس جمهور به کردستان است.
شرکت در هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان آخرین برنامه کاری سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور است.
همچنین در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تفاهم نامه تامین و احداث سه هزار واحد مسکونی برای محرومین استان و نیز تفاهم‌نامه تکمیل باقیمانده عملیات اجرایی پروژه راه آهن همدان - سنندج مبادله خواهد شد.
بررسی و ارزیابی وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌های فوق و تصمیم گیری برای تکمیل آنها مهمترین هدف معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از سفر به کردستان است.

نوبخت پیشتر نیز در شهریور ۱۳۹۷ به منظور بازدید از برخی طرح های عمرانی و اقتصادی به کردستان سفر کرده بود.

وی در آن سفر نیز از از روند اجرای راه آهن همدان - سنندج و کریدور ارتباطی میاندوآب - کرمانشاه حدفاصل سنندج - کامیاران و برخی طرح‌های امور آب از جمله سدهای در دست احداث بازدید ‌کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.