کامیل کریمیان روز شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری سقز ضمن تذکر به مدیران در ارتباط با فعالیت له یا علیه نامزدهای انتخابات اظهار داشت: رای حق الناس است و وظیفه دولت حفاظت و حراست از آرای مردم است بنابراین مدیران برای جلب مشارکت گسترده مردم و اصل بی طرفی در انتخابات اسفندماه تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دستور آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم آذرماه با ثبت نام داوطلبان به صورت رسمی صادر می شود از مدیران اجرایی خواست تا اصل بی طرفی را در انتخابات با دقت و وسواس زیاد رعایت کنند.

کریمیان اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمام بسترهای لازم استفاده خواهد شد و مدیران اداری از لحاظ امکانات لجستیکی، نرم و سخت افزاری و نیروی انسانی ملزم به همکاری کامل با ستاد انتخابات هستند.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سقز یادآور شد: مدیران ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه انتخابات و مشارکت در این آزمون بزرگ، در هیچ شرایطی نباید در زمان اداری له یا علیه نامزدهای انتخاباتی صحبت یا فعالیتی کنند.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستان باید دید توسعه ای داشته باشند، تاکید کرد: مسئولان و مدیران ادارات با نگاه به افق ۱۴۰۵ برای شهرستان سقز برنامه تدوین کنند تا در شهرمان توسعه بیشتری اتفاق بیافتد.

کریمیان از شهردار سقز برای نداشتن برنامه کاری و عدم ارائه برنامه های توسعه‌ای گلایه کرد و گفت: مسئولان شهرستان کارها و فعالیت های انجام شده را در دیدارهای مردمی و از طریق برگزاری نشست با اصحاب رسانه و گفت و گو با خبرنگاران به اطلاع مردم و مخاطبان در جامعه برسانند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تحولات منطقه ای و جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: کشورمان به یمن همکاری و مشارکت مردم شاهد ثبات اقتصادی است و خوشبختانه پیشرفت های چشمگیری نیز در حوزه های مختلف بدست آورده ایم.

کریمیان سپس با نام بردن از تعدادی ادارات برای عدم حضور مدیرانشان در برنامه ها و مراسم ها و نداشتن برنامه جامع کاری تاکید کرد: فعالیت تمام ادارات رصد و با مسئولان کم کار برخورد خواهد شد.

فرماندار سقز همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام ربیع الاول و ماه مولود پیامبر (ص) این ایام را به همه مسلمانان تبریک گفت و افززود: ایران اسلامی، نمونه بارز و جامعی از وحدت در جهان است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.