ماموستا سید عبدالرحمان رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هقته شهرستان اظهار داشت: نماز جمعه یکی از فرائض مهم در دین مبین اسلام است که ادای آن بر همه مسلمانان جامعه واجب و امر شده است.

وی افزود: خداوند متعال از نماز جمعه به عنوان حج فقرا یاد می کند و می فرماید، مسلمانان برای حفظ وحدت و یکدلی و تقویت ایمان و بندگی خود در نماز جمعه شرکت کنند.

امام جمعه موقت سروآباد تاکید کرد: امروز دشمنان اسلام از هر توطئه ای برای ضربه زدن به وحدت و اتحاد مسلمانان دریغ نمی کنند و یکی از اهداف مهم آنها کم رنگ کردن حضور مسلمانان در نماز جمعه است.

وی یادآور شد: مسلمانان در سراس جهان هر هفته یک بار و در روز جمعه در مساجد گردهم می آیند و ضمن به جای آوردن طاعات و بندگی خود، به دشمنان نشان می دهند که مسلمانان همیشه متحد و یکدل هستند و تسلیم ظلم و ستم و زورگویی دشمنان نخواهند شد.

ماموستا رحمانی با تبریک ماه ربیع الاول گفت: در این ماه مبارک بزرگترین منجی عالم بشریت حضرت ختم مرتبت محمد مصطفی (ص) چشم به جهان هستی گشود و نور و رحمت را به جهان بخشید و امروز وظیفه همه ما مسلمانان این است که با برگزاری جشن و شادی و شرکت در مراسمات مولودی خوانی این ماه مبارک را گرامی بداریم.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.