محمد فرهاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین مدت سه هزار و ۲۵۰ مورد حادثه شبکه فاضلاب نیز در سنندج به واحد اتفاقات گزارش و نسبت به رفع آن اقدام شد.

وی به اقدامات انجام شده سال جاری این شرکت در سنندج اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از خط انتقال ثقلی به منظور آبرسانی به ایستگاه پمپاژ نایسر به طول یک هزار و ۷۰۰ متر از جمله این اقدامات است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان یادآور شد: امسال هفت باب مخزن ذخیره در مناطق مختلف شهر سنندج به ظرفیت ۲۲ هزار مترمکعب به بهره‌برداری رسید.

فرهاد اضافه کرد: افزایش ذخیره آب سنندج از ۶۷ هزار مترمکعب در پایان سال ۹۷ به ۹۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در سال جاری از دیگر اقدامات انجام شده امور آب و فاضلاب این شهر است.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی و حدود ۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب به ویژه در مناطق منفصل شهری نایسر، دوشان، ننله، قار، گریزه، حسن آباد و آساوله، مورد بهره‌‍‌برداری قرار گرفت.

شهر سنندج دارای بیش از ۴۳۸ هزار نفر جمعیت، ۱۵۱ هزار اشتراک با نیاز آبی معادل ۵۰ میلیون مترمکعب در سال است.

منبع اصلی آب شرب شهر سنندج سد قشلاق است که با خط انتقالی به طول ۸،۵ کیلومتر آب خام به ۲ تصفیه خانه با ظرفیت مجموع ۲،۵ مترمکعب بر ثانیه منتقل و پس از طی مراحل مختلف فیزیکی و شیمیایی، تصفیه و به شبکه توزیع شهر تزریق می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.