در ادامه موفقیت های  تولیدات و  آثار کوتاه سینمایی حوزه هنری  فیلم کوتاه "شمع سرد" به نویسندگی هنرمند جوان و توانمند حوزه هنری نوید زارع عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی وکاربردی کشور که در شهر قم برگزار شد را کسب کرد.

در این فیلم ۱۷ دقیقه‌ای آرتین احمدی و ملوک حسین آبادی به عنوان بازیگر و محمد توریوریان به عنوان صدابردار و زانیار لطفی به عنوان تصویربردار نوید زارع را به عنوان کارگردان و تدوینگریاری می‌دهند.

داستان فیلم از این قرار است که اهورا پسری ده ساله است و با مادر بزرگ پیرش زندگی می‌کند به دلایل مشکلات مالی مجبور به شرکت در یک مسابقه مدرسه‌ای می‌شود که بر خلاف میل خودش است.

نوید زارع متولد ۱۳۷۴ در سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که تاکنون چهار فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

فیلم‌های "سیاه، سفید، قرمز" و " نوروز" را به صورت شخصی  و فیلم‌های " ۱۰۰ثانیه چراغ قرمز" و "شمع شرد" را با تهیه کنندگی حوزه هنری استان تولید و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده است.

وی کاندید دهمین دوره جشنواره ی فیلم۱۰۰، کاندید بهترین فیلم در جشنواره تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا،حضور و انتخاب به میان ۱۰ فیلم فینالیست جشنواره استو یونان، حضور در جشنواره رویش،حسنات، سما، نها، پاسارگاد، المپیاد و کودک همدان نیز در کارنامه هنری خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.