حسین خوش اقبال روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حضور نشان‌دهنده وفاداری ملت به آرمان‌های بلند امام راحل و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه یکی از اصول اساسی که انقلاب بر آن بنا شده حضور مردم است اضافه کرد: انقلاب را هم خود مردم به‌وجود آوردند و در تداوم آن هم یقینا مشارکت آنها می‌تواند دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کند.

وی افزود: همه اقشار مختلف مردم امروز به صحنه آمده‌اند تا عملا مخالفت خود با استکبار جهانی را در مقبال چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

خوش اقبال اظهار داشت:‌ در راستای عهدی که با امام راحل بسته‌ایم امروز هم در کنار رهبر معظم انقلاب تا آخرین قطره خون از نظام اسلامی و آرمان‌های اسلامی دفاع خواهیم کرد.

حضور مردم پشتوانه انقلاب اسلامی است

فرمانده لشگر ۲۸ پیاده کردستان هم گفت:  حضور چشمگیر مردم در این  راهپیمایی پشتوانه‌ای برای انقلاب و نظام سیاسی جمهوری اسلامی خواهد بود.

امیر سرتیپ سعید اثنی عشری اضافه کرد: این حضور علاقه و دلبستگی مردم به انقلاب و نظام را نشان می‌دهد و بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: به هر میزان حضور مردم در صحنه بیشتر باشد مسئولین  می‌توانند با قدرت بیشتری در مجامع جهانی از حق ملت دفاع کنند.

امیر اثنی‌عشری یادآور شد: این اقدام مردم عاملی بازدارنده در مقابل دولت‌های بیگانه است و این قدرت‌ها متوجه می‌شوند که مردم هنوز پای انقلاب بوده و پیگیر ارزش‌های خود هستند.

مردم خاورمیانه از ظلم آمریکا به مردم مظلوم شناخت دارند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان نیز گفت: امروز مردم خاورمیانه بیش از هر زمان دیگری از ظلم و جور آمریکا نسبت به ملت‌های مظلوم منطقه شناخت و آگاهی دارند.

حسین فیروزی اضافه کرد: امروز صدای مرگ بر آمریکای مردم خاورمیانه رساتر از هر زمان دیگری شده است و بیشتر نمود پیدا کرده است.

وی با اشاره به ظلمی که از طرف دولتمردان آمریکا و کشور مورد حمایت آنها نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعمال می‌شود گفت: آمریکا همه هنجارهای حقوق بین‌الملل را می‌شکنند و در کنار نتانیاهو و راست‌گرایان رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: ظلمی که به مردم سوریه و یمن می‌شود گویای حقانیت شعار مرگ بر آمریکای ملت بزرگ ایران است.

حضور مردم در تغییر رفتار آمریکا موثر است

فرماندار سنندج هم در حاشیه این راهپیمایی گفت: حضور پر رنگ همه قشرها می‌تواند نقش موثری در رفتار آمریکا با ما داشته باشد.

محمدابراهیم زارعی افزود: آمریکا با مشاهده این حضور پررنگ متوجه می‌شود با وجود سخت‌گیری‌ها و تحریم‌هایی که یک سال از آن گذشته نتوانسته در تصمیم مردم نقش‌آفرینی کند.

وی اظهار داشت: مردم تصمیم خود را گرفته‌اند و این حضور به مثابه حمایت از کشور و نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد:‌ مردم ممکن است دلخوری‌هایی در رابطه با شرایط اقتصادی داشته باشند اما نمی‌خواهند امنیت کنونی کشور را از دست بدهند.

فرماندار سنندج افزود:‌ این حضورها موجب شده آمریکا روز به روز نسبت به تصمیماتی که گرفته است ناامیدتر شود و ناچارا به نقطه‌ای می‌رسد که تحریم‌ها را لغو کند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج با حضور گسترده مسئولان، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان از میدان آزادی این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

شرکت کنندگان سنندجی که مسیرهای بین میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام(ره) تا سه راهی حبیبی را راهپیمایی می‌کردند شعارهای  «ما تا آخر ایستادهایم، شعار ملت ما مرگ بر آمریکا و مطیع امر رهبریم»  از سوی راهپیمایان سر دادند.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.