به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، دبیر سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اظهار داشت: هیئت داوران بازبین سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان متشکل از آقایان صلاح محمدی، نعمت ایزدی و کورش احمدی، پس از بازبینی زنده نمایش های متقاضی حضور در جشنواره در شهرستانهای مختلف استان، هشت نمایش را جهت حضور در مرحله نهایی جشنواره معرفی کرد.

شهرام میرزایی ادامه داد: نمایش "ال کلاسیکو" نوشته احسان روحی به کارگردانی فریدون احمدی از سنندج، نمایش "بی حالی" با نویسندگی و کارگردانی بنیامین احمدی از سنندج، نمایش "چند غروب مانده تا شب" نوشته حسن ترقی به کارگردانی فرشید کرمی از سنندج، نمایش "رخ در رخ" نوشته ناصر حسینی مهر به کارگردانی رزگار خاطری از سنندج از جمله نمایش های هستند که به مرحله پایانی سی امین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند.

وی افزود: نمایش "رسن های گور" نوشته باقر سروش به کارگردانی کامران جباری از بیجار،  نمایش "قرار" نوشته و کارگردانی یونس صحرارو از قروه،  نمایش "کهنه زخم ها" نوشته و کارگردانی پریسا قلی پور از سنندج و  نمایش "ماندن" نوشته مهدی میرباقری به کارگردانی علیرضا اسماعیلی از سقز جواز حضور در مرحله پایان این دوره از جشنواره تئاتر استانی را دارند.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان گفت: تمامی نمایش هایی که از اول شهریور سال ۹۷ تا اول آبان سال جاری تولید و اجرای عمومی شده باشند، امکان شرکت و حضور در این دوره از جشنواره تئاتر استانی را داشتند.

میرزایی با اشاره به اینکه 21 اثر نمایشی به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد، یادآوری کرد: سنندج با ۹ اثر بیشترین و شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام با یک اثر کمترین مشارکت را در این جشنواره داشتند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1286679
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.