سردار محمدحسین رجبی روز دوشنبه در راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنایت و دخالت‌های آمریکا تنها شامل ایران نمی‌شود و در همه دنیا دیده شده است اما مقابله و مخالفت با آمریکا در ایران از همه نقاط دیگر دنیا بیشتر است.

وی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر کشور رویکرد هماهنگی را بین مسئولان و مردم را نشان می‌دهد چراکه وقتی رهبری و مسئولان صحبت از مقابله با آمریکا می‌کنند به دنبال آن مردم از این خواسته با حضور خو دفاع می‌کنند.

سردار رجبی تاکید کرد: اکنون شعار مرگ بر آمریکا تبدیل به یک شعور شده است و مصادیق ظلم و جنایت‌های آمریکا آنقدر زیاد است و مردم با دیدن مصادیق رفتار آمریکا به‌ویژه تاثیر آن بر مشکلات اقتصادی کشور در مقابله با این کشور مصمم‌تر عمل می‌کنند.

وی افزود: آمریکا در تحریم کشور هیچ استثنایی قائل نشده و در همه حوزه‌ها حتی دارویی هم ورود کرده است.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج با حضور گسترده مسئولان، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان از میدان آزادی این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

شرکت کنندگان سنندجی که مسیرهای بین میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام(ره) تا سه راهی حبیبی را راهپیمایی می‌کردند شعارهای  «ما تا آخر ایستادهایم، شعار ملت ما مرگ بر آمریکا و مطیع امر رهبریم»  از سوی راهپیمایان سر دادند.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.