ماموستا سید عبدالقادر حسینی در سخنرانی راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان سروآباد اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم ملت ایران بود که باعث ناامیدی و مایوس شدن دشمنان نظام و انقلاب شد.

وی افزود: آمریکای جنایتکار قصد داشت در لانه جاسوسی‌اش علیه نظام و انقلاب توطئه چینی کند و به انقلاب نوپای ملت ایران ضربه بزند اما با تسخیر لانه جاسوسی آن توسط دانشجویان خط امام (ره) نقشه‌های آنها نقش برآب شد و متحمل شکست سنگینی شدند.

امام جمعه سروآباد یادآور شد: دانش آموزان و دانشجویان، همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضوری فعال داشته‌اند و نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکای جنایتکار بعد از ۴۰ سال توطئه، حیله و نیرنگ علیه نظام و انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده است که باوجود ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نمی تواند به انقلاب اسلامی ضربه ای وارد کند.

ماموستا حسینی افزود: همانگونه که دانش آموزان و دانشجویان در دوران رژیم پهلوی علیه ظلم و ستم مبارزه کردند و پایه گذار پیروزی انقلاب اسلامی بودند، امروز هم در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضوری گرم و فعال دارند تا به دشمنان بفهمانند که انقلاب ایران انقلابی مردمی و برخواسته از بطن همه آحاد ملت است و هرکسی بخواهد به آن نگاه چپ کند، سیلی محکمی می خورد.

قرائت قطعنامه و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های روز ۱۳ آبان در شهرستان سروآباد بود.

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز دوشنبه از ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر استان کردستان از میدان شاه عبدالعظیم سروآباد آغاز شد و شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و سازش نمی پذیریم میدان خیابان را طی کردند و در دبیرستان شبانه روزی سمیه تجمع کردند.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.