راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام‌خمینی‌(ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش آموزان در شهرهای مختلف کردستان هم اینک در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی علاوه بر سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و حمل پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی با مضامین ضداستکباری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند.

مردم شهرها و بخش‌های مختلف استان کردستان متحد و یکپارچه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بار دیگر نفرت خود را از استکبار به نمایش گذاشتند و بر پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تاکید کردند.

دانش آموزان کردستانی نیز همگام با سایر اقشار مردم،  بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی انداختند و به دشمنان این مرز و بوم نشان دادند همچنان حامی نظام اسلامی و رهبری هستند.

دانش آموزان این استان علاوه بر شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، صبح امروز با حضور در مدارس و نواختن زنگ استکبار ستیزی بار دیگر با امام راحل، انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن تجدید بیعت کردند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سنندج با حضور گسترده مسئولان، اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان از میدان آزادی این شهر به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

شرکت کنندگان سنندجی که مسیرهای بین میدان آزادی، خیابان فردوسی، میدان انقلاب و خیابان امام(ره) تا سه راهی حبیبی را راهپیمایی می‌کردند شعارهای  «ما تا آخر ایستادهایم، شعار ملت ما مرگ بر آمریکا و مطیع امر رهبریم»  از سوی راهپیمایان سر داده می‌شود.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.