مهدی تقی نیا ۳۵ ساله اهل بیجار است و بیش از چهار ماه است حقوق نیز از شهرداری نگرفته است این کارگر پاک دست هنگام نظافت و پاکسازی پارک الغدیر، یک کیف حاوی کارتهای بانکی که رمز اول شان پشت هر کدام نوشته شده بود را پیدا کرد و با وجود همه مشکلات مالی، برای یافتن صاحب کیف تلاش کرد.

پارک الغدیر که در ابتدای محور بیجار - زنجان واقع است، محلی زیبا و مناسب برای اسکان و استراحت مسافران به شمار می رود و روزانه مهمانان و مسافران زیادی در این محل برای چند ساعتی استراحت میکنند.

این کارگر شهرداری بیجار که متوجه میشود، صاحب کارت های بانکی مسافر بوده و محل را ترک کرده موضوع را به مسئول واحد خدمات شهری شهرداری بیجار اطلاع داده تا این امانت ارزشمند را به صاحبش باز گردانند.

عنوان: مهدی تقی نیا کارگر پاک دست شهرداری بیجار

مسئولان حوزه خدمات شهری شهرداری بیجار از طریق مدارک و شماره تلفن داخل کیف با صاحب آن تماس گرفته و از او که مسافر است ولی هنوز از بیجار خارج نشده می خواهند برای تحویل گرفتن کیف خود به شهرداری مراجعه کند.  

صاحب این کارت‌های بانکی اذعان داشت موجودی این کارت ها بیش از چهار میلیارد ریال است و او به همراه خانواده برای خرید کالا به شهر بانه می‌رفتند تا قبل از تماس مسئولان شهرداری از مفقود شدن کسف خود بی اطلاع بود.

این فرد پس از تحویل گرفتن کیف خود از کارگر پاک دست و امانتدار شهرداری بیجار قدردانی کرد.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.