در متن این پیام که عصر یکشنبه منتشر شده آمده است:
مبارزه با استکبار در راس آن آمریکا جنایتکار از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده است و امروز این اصل به اصول جبهه مقاومت تبدیل شده است و در همه جای دنیا به این ایدئولوژی فراگیر شده است و این امر محقق نمی شد مگر با خون شهیدانی که در این راه خون دادند به خصوص دانش آموزان شهیدی که با خون پاک خود پای آرمان های خود ایستادند.
یوم الله ۱۳ آبان به حق نماد مبارزه با استکبار جهانی است از یک رو امام امت با ایستادگی خود موجب از بین رفتن کاپیتالاسیون شدند و سال ها بعد سربازان جوانش با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم را به ثمر رساندند و ماهیت سفارت آمریکا را به همگان و منافقان داخلی نشان دادند.
امروز که در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای مستکبر در راس آنها آمریکای جنایت کار با تحریم ها و توطئه های خبیثانه دشمنی خود را به نهایت رسانده شایسته است آحاد مردم به خصوص مردم قهرمان و همیشه در صحنه و فداکار استان با حضور پر شور و گسترده خود با امام (ره)و رهبری فرزانه انقلاب و خون شهدا تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از دولت های مستکبر اعلام دارند.

روز ۱۳ آبان ۵۸ نیز دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند که به این ترتیب مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد و این روز به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.