به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رقابت های دارت رده آزاد قهرمانی آقایان کشور تحت عنوان گرامیداشت "هفته تربیت بدنی و ورزش" و با شعار "پیش به سوی ایران فعال" با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

در این  رقابت ها ۱۴۰ ورزشکار در قالب ۳۳ تیم به نمایندگی از ۳۱ استان کشور حضور داشتند و در رده سنی آزاد به مدت دو روز در سالن خانه بسکتبال مجموعه ۲۲ گولان سنندج با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تیم دارت استان کردستان در قالب دو تیم (الف) و (ب) با سرپرستی شاهو هاشمی نسب و مربیگری ادریس ظهوری در این دوره از رقابت ها شرکت کرد.

در بخش انفرادی حسین اعرابی از اصفهان نشان طلا را بر گردن آویخت، علیرضا ایزدی از اصفهان صاحب مدال نقره شد و امیرضا رمضانی از خراسان رضوی و سلمان شهبازپور از لرستان مشترکا عنوان سوم را کسب کردند.

در نتایج رقابت های دوبل اصفهان سکوی نخست را فتح کرد، اردبیل مقام دوم را از آن خود کرد، تهران الف و توابع تهران الف مشترکا سوم شدند.

در بخش تیمی ۴ نفره اصفهان در جایگاه نخست ایستاد و تهران نایب قهرمان شد، کردستان و البرز مشترکا عنوان سوم را به دست آوردند.

در بخش تیمی نیز استان اصفهان با ۲۱۹ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، تهران با ۱۴۷ امتیاز نایب قهرمان شد و اردبیل با کسب ۱۰۷ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است، سیاوش سهرابی، کمال مرادی، شهرام مروتی، عابدین زمانفرسا، آرمان نیک پی، فولاد مولایی، جواد ضیایی و محمد الماسی ورزشکاران تیم دارت استان کردستان بودند که در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1285126
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.