هیوا رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ صندوق صدقه کم بازده و آسیب پذیر در معابر عمومی شهرهای استان وجود دارد که تاکنون حدود سه هزار مورد آن جمع‌آوری شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان آذر ماه امسال تمام این صندوق‌ها از سطح معابر عمومی جمع‌آوری می‌شوند و از روش های نوین همانند اپلیکشن های آپ، سنا و بله برای جمع‌آوری صدقات استفاده خواهد شد ضمن اینکه با این روش‌ها، کمک‌های مردمی در کمترین زمان ممکن بدست نیازمندان می‌رسد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: علاوه بر روش های نوین، در ملاقات‌های چهره به چهره نیز صدقات و کمک های مردمی به صورت نقدی و کالایی برای نیازمندان جمع‌آوری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال ۱۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال صدقه در استان جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: تعهد کمیته امداد استان در سال جاری ۲۳ میلیارد ریال است که تاکنون ۶۷ درصد آن با حمایت و همراهی مردم خیر و نیک اندیش استان محقق شده است.

رحیمی با تاکید بر تلاش بریا ترغیب مردم سمت روش های نوین و الکترونیکی گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در زمینه‌های مختلف درمانی، مسکن، اشتغال، وام ضروری و ازدواج نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد هزینه خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۱۳۴ هزار نفر از جمعیت استان کردستان زیرپوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که این میزان حدود ۹ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.